خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,346

دیدار غیر منتظره چهره های محبوب سرخابی !

دیدار غیر منتظره چهره های محبوب سرخابی !
سال ۹۵ برای حسین ماهینی سال ویژه ای است. بازگشت حسین به پرسپولیس و تیم ملی به لحاظ حرفه ای برای او یک سال فوق العاده را رقم زد اما امسال آنچه به زندگی او عطر و بوی متفاوتی بخشیده تولد دخترش مایساست. به همین دلیل او تلاش می‌کند هرگاه از هیاهوی فوتبال فارغ می‌شود در کنار خانواده‌ باشد و اوقاتش را با آنها بگذراند. حسین دیشب نیز همراه با همسر و دخترش شام را در رستوران ایتالیایی وولی صرف کرد و جالب اینکه در این رستوران به صورت اتفاقی با داوود سید عباسی بازیکن سالهای نچندان دور استقلال و پرسپولیس روبرو شد. آنها در این ملاقات صمیمانه به خوش و بش پرداختند و اندکی از اوضاع و احوال فوتبال با هم صحبت کردند.حضور این دو چهره محبوب از دو نسل متفاوت فوتبال توجه حاضران به ویژه کارکنان پرسپولیسی رستوران را به خود جلب کرده بود. ماهینی هم برای پاسخ به ابراز لطف آنها به آشپزخانه رفت و در کنارشان عکسی به یادگار گرفت.
جالب است بدانید مدیریت رستوران با در نظر گرفتن این موضوع که حسین ماهینی بوشهری است و جنوبی ها نیز از خوردن غذاهای تند لذت می برند برای او غذایی نسبتاً تند سرو کرد اما در نهایت متوجه شد حسین برخلاف جنوبی ها از غذاهای تند فراری است و به همین دلیل حسین مجبور شد غذایش را با همسرش عوض کند!

برچسب‌ها: پرسپولیس دیدار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

146 Special Girl1395/11/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi