خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

رونالدو: حق به حقدار رسید

رونالدو: حق به حقدار رسید
وبسایت رسمی برنامه نود - فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید تاکید کرده شایسته دریافت جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۶ فیفا بوده است.

به گزارش وبسایت نود، کریستیانو رونالدو پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال در مراسم شب گذشته بهترین های فیفا و قرار گرفتن در تیم منتخب سال ۲۰۱۶ دنیا در مصاحبه با خبرنگاران عنوان کرد باوجود کمپین های که علیه او وجود داشت کاملا شایسته دریافت این جایزه بوده است.

رونالدو پس از مراسم بهترین های سال فیفا به EL Partidazo گفت:

سال فراموش نشدنی از نظر فردی و تیمی بود. فکر می کنم تقریبا غیرممکن است بتوان سال بهتری را تجربه کرد. بهترین دوران فوتبالم پس از پیوستن به رئال مادرید و همچنین تیم ملی پرتغال که نمی توانم فراموشش کنم را تجربه می کنم. در بهترین دوره کارنامه بازیگری ام قرار دارم و از این بابت خیلی خوشحالم.

شک و تردید هایی نسبت به توانایی هایم و کمپین هایی بر ضد من در داخل و خارج از دنیای فوتبال وجود داشت. آن ها می خواستند از همه طرف به من ضربه بزنند. به خاطر فصلی که با رئال مادرید و تیم ملی سپری کردم، جام هایی که فتح کردم و استانداردهایی که معین کردم کاملا شایسته تصاحب این جایزه بودم. قضیه به همین سادگی است.
بهترین بازیکن سال ۲۰۱۶ دنیا درباره اتهاماتی که اخیر به او مبنی بر فرار مالیاتی زده شد گفت:

حقیقت را به شما می گویم، این اتهامات مرا آزرده خاطر کرد. ناراحت شدم چون شما کارهای خوبی انجام می دهید و به افراد زیادی کمک می کنید اما عده ای می خواهند آن ها را پشت کارهای بدی که دیگران انجام می دهند پنهان کنند. این مسئله مرا ناراحت می کند اما عدالت همیشه غالب می شود بنابراین بهتر است صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.
رونالدو همچنین درباره غیبت لیونل مسی و دیگران بازیکنان بارسلونا در این مراسم گفت:

دوست داشتم آن ها هم اینجا بودند چون اینگونه این مراسم زیباتر می شد اما به خاطر نبودن آن ها غمگین نیستم چون پس از بردن این جایزه نمی توانم غمگین باشم.

برچسب‌ها: رئال مادرید کریستیانو رونالدو توپ طلا بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

316 عاشقان فربود1395/10/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi