خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

انتقام تراکتورسازی تبریز دو لبه بود

انتقام تراکتورسازی تبریز دو لبه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز با برتری 3 بر 2 برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان به بازی فینال جام حذفی کشور صعود کرد.

تراکتورسازی با این پیروزی هم از تیم ذوب‌آهن و هم از فوتبال اصفهان انتقام گرفت‌.

تیم ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم ماشین‌سازی تبریز به برتری 3 بر 2 دست یافته و سبزپوشان تبریزی را حذف کرده بودند. جالب اینکه گل سوم ذوب‌آهن در دقیقه 120 به ثمر رسید تا فرصت جبران برای ماشین سازی وجود نداشته باشد.

ذوب‌آهن در مرحله یک چهارم نهایی نیز در تبریز برابر گسترش‌فولاد تبریز با 2 گل به برتری دست یافت تا دومین تیم تبریزی را نیز در این رقابت‌ها حذف کند. ذوب آهنی‌ها برابر تراکتورسازی به دنبال حذف سومین تیم تبریزی بودند، اما تراکتورسازی با پیروزی برابر حریف خود ضمن صعود به دیدار فینال، انتقام دو تیم همشهری خود را نیز گرفت.

البته انتقام تیم تراکتورسازی دو سویه بوده و سرخپوشان با این پیروزی از فوتبال اصفهان نیز انتقام دیگری گرفتند. تنها باخت تراکتورسازی در این فصل لیگ برتر فوتبال کشور برابر سپاهان اصفهان در تبریز بود و تراکتورسازی در اصفهان برابر تیم ذوب‌آهن دیگر تیم این شهر به پیروزی رسید تا به نوعی با تیم‌های اصفهانی به حساب شوند.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز ذوب آهن اصفهان برد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

847 جانیم آذربایجان1395/10/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi