خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,698

ژیرو:آرسنال باید شروع بهتری داشته باشد

ژیرو:آرسنال باید شروع بهتری داشته باشد
وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال آرسنال در مرحله سوم جام حذفی انگلیس به سختی از سد میزبان خود عبور کرد و راهی مرحله بعدی این رقابتها شد.

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار تیم پرستون میزبان آرسنال بود که در پایان توپچی های لندن به سختی با گل های نیمه دوم اولیه ژیرو و آرون رمزی از سد پرستون گذشتند. در نیمه اول آرسنال شروع بسیار بدی داشت و با تک گل رابینسون به سود پرستون پایان یافت. در این نیمه پرستون چندین موقعیت عالی دیگر داشت که نتوانست از آنها به خوبی استفاده کند.

اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی که زننده گل پیروزی بخش تیمش بود، در پایان بازی به BT Sport گفت:

می خواستیم این دیدار را بهتر از بازی با بورنموث شروع کنیم، اما بازیکنان آنها ما را غافلگیر کردند. نیمه اول را اصلاً در جریان بازی نبودیم اما در نیمه دوم تیم دیگری شدیم و شخصیت بالای خود را نشان دادیم. نیمه دوم را با یک گل زود هنگام آغاز کردیم و پس از آن فشار زیادی به حریف وارد کردیم که تا پایان بازی ادامه داشت. بار دیگر شخصیت بالای تیم خود را نشان دادیم اما می خواهیم شروع بهتری در بازیها داشته باشیم. از عملکرد تیم حریف شگفت زده شدیم. آنها در بسیاری از نبردهای نیمه اول مقابل ما بهتر ظاهر شدند و به همین خاطر تصمیم گرفتیم که در نیمه دوم بهتر عمل کنیم. ما باید در بازی هایی که انجام می دهیم شروع بهتری داشته باشیم. از حمایت پرشور هواداران برای پیروزی در این بازی بسیار خوشحال هستیم.

برچسب‌ها: آرسنال ژیرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

125 آرسنال3331395/10/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi