خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

پدرو:چلسی حال حاضر از بارسلونا هم بهتر است

پدرو:چلسی حال حاضر از بارسلونا هم بهتر است
به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن با 11 پیروزی متوالی و دریافت تنها 2 گل در این بازی ها، با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته اند.

پدرو گفت: "سال قبل ما شرایط خوبی در چلسی نداشتیم و نمی توانستیم در مقابل حریفان به 3 امتیاز دست پیدا کنیم پس امیدوارم روند فعلی ما در سال جدید نیز ادامه پیدا کند. در طول روز تلاش می کنیم تا به بهترین شرایط ممکن برسیم و اعتماد به نفس و قدرت ذهنی خود را افزایش دهیم.

ما در دو بخش تکنیکی و تاکتیکی به شدت تلاش می کنیم و در طول تمرینات، هم برای بازی در زمان مالکیت توپ و هم زمانی که توپ در اختیار حریف است برنامه ریزی می کنیم و این اتفاقات باعث شده قادر به کسب پیروزی های متوالی باشیم.

تمام بازیکنان چلسی هدفی مشترک دارند و به همین دلیل هر بازیکنی که به عنوان جانشین وارد ترکیب می شود، می تواند نمایش خوبی از خود ارائه دهد. از نظر من چلسی در حال حاضر حتی از بارسلونای سال 2009 هم بازی بهتری ارائه می دهد".

برچسب‌ها: چلسی بارسلونا پدرو لیگ برتر آبی های لندن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

685 چلسی2111395/10/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi