خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,767

گزارش تمرین استقلال ۱۷ آذر ۹۵

گزارش تمرین استقلال ۱۷ آذر ۹۵
تیم فوتبال استقلال که خودش را برای دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز آماده می‌کند، تمرین امروز (چهارشنبه) خود را از ساعت 11 در زمین کمپ باشگاه و پشت درهای بسته برگزار کرد. قرار بود تمرین در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار شود، اما به علت بارش باران در روزهای گذشته زمین مناسب تمرین نبود.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود، به مانند روز گذشته کادر فنی همه بازیکنان را در دفتر کمپ جمع کرد تا فیلم چند بازی اخیر تراکتورسازی را برای آنها آنالیز کند. در این جلسه آنالیز، علیرضا منصوریان و محمد خرمگاه نکات مورد نظر را به بازیکنان گوشزد و حتی در برخی موارد به بازیکنان وظایف‌شان برای بازی روز جمعه را تشریح کردند.

* با توجه به غیبت ادامه‌دار استیو جونز، مسئولیت گرم کردن بازیکنان برعهده علی چینی بود. این مربی انگلیسی پس از اتفاقات دیدار صبای قم - استقلال در تمرینات شرکت نکرده است. با این حال، مسئولان استقلال اعلام کرده‌اند که او برای مرخصی به کشورش سفر کرده است.

* نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا از از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند.

* محسن کریمی در کلینیک دکتر نوروزی حضور داشت و در این جلسه تمرینی شرکت نکرد. با وجود اینکه به‌طور رسمی وضعیت کریمی اعلام نشده، اما به احتمال زیاد هافبک استقلال دیدار با تراکتورسازی را از دست خواهد داد.

* فرشید اسماعیلی و لئوناردو پادوانی که مدتی مصدوم بوده و تمرینات اختصاصی را انجام داده بودند، در تمرین امروز شرکت کردند تا خیال منصوریان راحت شود.

* بازیکنان پس از کارهای کششی و کار با توپ، بخش‌های مختلف تاکتیکی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتند.

منبع : SSNEWS

برچسب‌ها: تمرین استقلال-تراکتور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

36 1

232 هشتگرد گستر1395/09/17

17 آذر (18:18)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi