خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

دستمان را به سوی سروش رفیعی دراز می کنیم/ یادگار امام با خود

دستمان را به سوی سروش رفیعی دراز می کنیم/ یادگار امام با خود
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: به مدت ۵ ماه از ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز استفاده نکرده ایم و هوادارانمان در آنجا جمع نشده اند که شور تراکتوری را به رخ اهالی فوتبال بکشند.

دستمان را به سوی سروش رفیعی دراز می کنیم/ یادگار امام با خود شور هواداران را خواهد آورد
به گزارش تبریز بیدار ، مصطفی آجورلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی تبریز بیدار در خصوص آخرین وضعیت آماده سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: چمن ورزشگاه یادگار امام توسط سازمان تجهیز وزارت ورزش انجام می شود. همانطور که ورزشگاه نقش جهان را افتتاح کردند در بحث تبریز نیز این موضوع باید صورت بگیرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: به مدت ۵ ماه از ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز استفاده نکرده ایم و هوادارانمان در آنجا جمع نشده اند که شور تراکتوری را به رخ اهالی فوتبال بکشند. که البته پولی نیز برای تراکتور سازی جمع نشده است. از مسئولین تشکر می کنم که برای بازسازی چمن اقدام کرده اند و مدیرکل ورزش و جوانان اعلام کرده است که انشالله دیدار تراکتور سازی مقابل صبا در این ورزشگاه انجام می شود.

وی در خصوص اتمام قراردادهای برخی بازیکنان ازجمله سروش رفیعی نیز افزود: بازیکن آزاد یا سرباز می تواند پس از پایان قرارداد با تیم های دیگر مذاکره کند.این بازیکن اعتقاد دارد که در موضوع ابطال کارت های معافیت سربازی به او ظلم شده است اما در کل تصمیم نهایی را خود این بازیکن خواهد گرفت و ما دست خودمان را به سوی رفیعی دراز می کنیم.
مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی در خصوص امضای قرارداد تبلیغاتی با موسسه کوثر نیز بیان کرد: ما با این موسسه تا پایان سال ۱۴۰۱ قرارداد امضا کردیم که مبلغ سال اول با ۱۰ میلیارد تومان شروع می شود و کارهایی برای تشویق هواداران برای افتتاح حساب و تبلیغات پیراهن خواهد بود که البته با توجه به روند کاری می تواند این مبلغ بیشتر یا کمتر شود.
آجورلو تاکید کرد: ما از مردم انتظاری نداریم که به صورت مستقیم به ما پول بدهند و هواداران با استفاده از این موسسه می توانند به صورت غیر مستقیم به باشگاه کمک کنند. از تبریزی ها می خواهم که با استفاده از کارت کوثر عملیات روزانه خود را انجام بدهند. مردم می توانند با استفاده از پوز های فروشگاهی که قرارداد امضا کردیم به تیمشان به صورت غیر مستقیم کمک کنند تا تراکتورسازی پولدار می شود.

برچسب‌ها: مصطفی آجورلو آجورلو تراکتور سازی تبریز تراکتور سروش رفیعی یادگار امام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

257 خانه سازی1395/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi