خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

مادربزگ ستاره اسپانیایی من سیتی به نفعش شهادت داد!

مادربزگ ستاره اسپانیایی من سیتی به نفعش شهادت داد!
مادر بزرگ نولیتو، اتهاماتی را که به مهاجم تیم فوتبال منچسترسیتی از سوی مادرش نسبت داده شده بود، بی‌اساس خواند

به گزارش فرتاک ورزشی،«روسیو آگودو»، مادر نولیتو با یک کلیپ ویدئویی که آن را در اواخر سال 2015 در سایت «یوتیوب» آپلود کرد، جنجال‌ساز شد. او در این کلیپ از مهاجم منچسترسیتی یک هیولا ساخت و او را کسی معرفی کرد که در حق برادرانش ظلم کرده است. روسیو آگودو در این کلیپ می‌گوید که مهاجم 30 ساله منچسترسیتی برادرش را در خیابان رها کرده و از پرداخت اجاره خانه قبلی مادرش خودداری کرده است.

دولورس، مادربزرگ نولیتو (مادرِ مادر او) به دفاع او پرداخته و در تلاش برای رفع اتهام از او برآمده است. او در گفت‌و‌گو با نشریه مارینا پرس، اسپانیا درباره نولیتو- کسی که طبق ادعای نشریه موندودپورتیوو در کودکی مادرش زندانی و حضانت او به مادربزرگش سپرده می‌شود - گفت: «تمام چیزهایی که دخترم می‌‌گوید، دروغ است. شیوه‌ای که او برای تهمت زدن به نولیتو در پیش گرفته، وحشتناک است. نمی‌توانم درک کنم که چطور یک مادر می‌‌تواند چنین کاری را با کسی که از گوشت و خون اوست، انجام دهد. نولیتو پسری بسیار متواضع و دوستی حقیقی برای رفقایش است. او همیشه به مادرش و برادران کوچک‌ترش کمک کرده است. مشکلی که او داشت این بود که خواسته‌هایش هر روز بیشتر و بیشتر می‌شد.» ویدئوی جنجالی مادر نولیتو اولین بار سال گذشته منتشر شد، اما از آن زمان تا کنون این ویدئو در اخبار مختلف بارها بازپخش شده است.

برچسب‌ها: منچسترسیتی نولیتو روسیو آگودو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

337 Andreas Möller1395/08/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi