خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

پاریسن ژرمن دیگر نیازی به خسه ندارد؛ سویا مقصد احتمالی مهاجم

پاریسن ژرمن دیگر نیازی به خسه ندارد؛ سویا مقصد احتمالی مهاجم
به نظر نمی رسد خسه بتواند جایی در برنامه های اونای امری داشته باشد.

طرفدری- خسه رودریگز، مهاجم 23 ساله اسپانیایی که در ماه آگوست با انتقالی به ارزش 25 میلیون یورو رئال مادرید را به مقصد پاریسن ژرمن ترک کرد نتوانسته در فرانسه موفق باشد و از این رو آینده اش را جایی غیر از لوشامپیونه می بیند.

به گزارش کالچومرکاتو، خسه به طور نصفه و نیمه در 8 بازی این فصل پی اس جی بازی کرده که در گلزنی و پاس گل نتوانسته تاثیری از خود به جای گذارد و اکنون خود را از برنامه های اونای امری در پاریس با اینکه تا سال 2021 با پاریسی ها قرارداد دارد، به دور مشاهده می کند. در پست او بازیکنانی نظیر آنخل دی مایا، لوکاس مورا، خاویر پاستوره، حاتم بن عرفا و همچنین ادینسون کاوانی انتخاب های نخست امری به شمار می روند و این موضوع کار خسه را دشوار کرده است.

سویا یکی از تیم هایی است که علاقه مند به جذب خسه به شمار می رود. خورخه سمپائولی در نظر دارد برای تقویت سویا و رقابت با بزرگان لالیگا این وینگر جوان را در ژانویه به سانپز پیزخوان بیاورد.

برچسب‌ها: پاریسن ژرمن سویا خسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

221 .p.s.g1395/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi