خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,701

الکسیس: با تمام توان مقابل تاتنهام قرار خواهیم گرفت.

الکسیس: با تمام توان مقابل تاتنهام قرار خواهیم گرفت.
وبسایت رسمی برنامه نود - الکسیس سانچز به هواداران آرسنال وعده داد که دربی روز یکشنبه شمال لندن مقابل تاتنهام، همه توان خود را برای کسب پیروزی به کار خواهند گرفت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم آرسن ونگر در تلاش برای حفظ روند فوق العاده نتایج خود روز یکشنبه در ورزشگاه امارات میزبان تاتنهام خواهند بود و این در حالی است که از ۱۱ بازی اخیر خود در تمام رقابت ها، ۱۰ پیروزی کسب کرده اند. سانچز در مورد این دیدار گفت:

این بازی همه چیز خواهد داشت. بازی پر تنشی خواهد بود که فشار و جنب و جوش زیادی خواهد داشت. تاکنون چند بار مقابل آنها قرار گرفته ام و بار اول نمی دانستم چه انتظاری باید داشته باشم. آنها به من گفتند که باید شروع قدرتمندی داشته باشم، و به یاد دارم که زود تعویض شدم اما بعداً به خود گفتم که نباید این اتفاق دوباره تکرار شود. این دیداری است که هواداران می خواهند به هر قیمتی شده شاهد پیروزی ما باشند. آنها رقیب بزرگی هستند. من و هم تیمی هایم همه توان خود را در زمین به کار خواهیم گرفت. هواداران آرسنال حامیان شگفت انگیزی هستند و این واقعاً کمک می کند تا عملکرد خوبی ارائه کنم و بهانه ای برای شادی آنها فراهم کنیم.
آرسنال در صدرجدول لیگ برتر با تیم های لیورپول و منچستر سیتی هم امتیاز است اما سانچز هشدار داد که اگر این تیم می خواهد در کورس قهرمانی باقی بماند، نباید مقابل هیچ حریفی سطح بازی خود را پایین آورد:

ما بازی به بازی پیش می رویم اما جاه طلبی زیادی داریم. فکر می کنم همه تیم ها رقبای ما هستند. تاتنهام تیم سختی است اما همه تیم ها رقیبان ما هستند. در لیگ برتر هیچ بازی آسانی وجود ندارد - اینجا ممکن است تیم قعر جدولی هم شما را شکست دهد و این زیبایی لیگ است.

برچسب‌ها: الکسیس سانچز آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

268 آرسنال3331395/08/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi