خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

حمایت تمام قد مدافع جوان یونایتد از زلاتان

حمایت تمام قد مدافع جوان یونایتد از زلاتان
زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم سوئدی منچستریونایتد، چند هفته است که در امر گلزنی موفق ظاهر نمی شود و همین مساله انتقادات به او را افزایش داده است.
زلاتان پس از شروعی طوفانی، حالا با افتی محسوس مواجه شده است. برخی حتی سبک بازی او را مثل پیرمردها دانسته و جذب او را نسنجیده عنوان کرده اند.
لوک شاو، مدافع چپ شیاطین سرخ درباره مهاجم سوئدی تیمش گفت:« ایبراهیموویچ؟ او اصلا افت نکرده است. به نظر من این طور نیست. او بازیکنی در سطح جهانی است و به نظرم این یک افت نیست.

زلاتان فقط کمی بدشانس است، موقعیت هایی داشته، اما مهار هایی که دروازه بانان مقابل او انجام دادند، بی نظیر بوده است. مخصوصا در بازی با برنلی که نمونه هایی از آن را دیدیم که تام هیتون با درخششی که داشت، توپ هایش را مهار کرد. زلاتان اعتماد به نفس خوبی دارد و اعتماد به نفسش همیشه تا آسمان بالاست.»

برچسب‌ها: لوک شاو منچستر یونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

139 شیاطین ابی 141395/08/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi