خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,939

ساوت‌گیت: ماندن یا نماندن من مهم نیست

ساوت‌گیت: ماندن یا نماندن من مهم نیست
اختصاصی | گرت ساوت گیت تنها به دنبال کسب نتایج خوب برای کشورش است نه دائمی کردن قراردادش با تیم ملی. مبلمان کلاسیک
به گزارش ورزش 11، سرمربی موقت تیم ملی انگلستان گرت ساوت گیت اصرار دارد که آینده ی او در تیم ملی اصلا مهم نیست. مرد 46 ساله جانشین سام آلاردایس شد و در صورت موفقیت قرارداد او دائمی خواهد شد.

ساوت گیت می گوید:
"ماموریت من تغییر نکرده است و خیلی واضح به روی هدفم متمرکز هستم. مسائل دیگر مهم نیستند دارم این کارها را برای کشورم می کنم و می خواهم این کار را به خوبی انجام دهم. افتخار بزرگی برای من است هنوز هم مانند گذشته به این شغل می نگرم می خواهم این کارها را به خوبی انجام دهم. اینجا نیستم که قراردادم را دائی کنم بلکه می خواهم موفق شوم و به علمکردم افتخار کنم. می دانم که باید در بازی های در چه نقاطی بیشتر کار کنیم اما باید قبلش برنامه ریزی داشته باشیم.

بازی با اسکاتلند در مقدماتی جام جهانی است و همین اهمیت بازی را برای ما نشان می دهد. بازی با اسپانیا هم فرصت خوبی برای آزمایش خودمان در مقابل یکی از بهترین تیم های دنیاست. بعد از اینکه اسکاتلند را ببریم و به صدر جدول بیاییم این می تواند تست خوبی برای ما باشد."

برچسب‌ها: ساوت گیت سام آلاردیس انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

204 سردار آزمون1395/08/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi