خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

تابش:نقش جهان با اتمام صندلی گذاری طبقه افتتاح می شود

تابش:نقش جهان با اتمام صندلی گذاری طبقه افتتاح می شود
قائم مقام باشگاه سپاهان می‌گوید صندلی‌گذاری ورزشگاه نقش جهان تا افتتاح ورزشگاه به پایان می‌رسد.

به گزارش سپاهان اف سی،مسعود تابش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند آماده‌سازی ورزشگاه نقش جهان اصفهان اظهار کرد: روند آماده‌سازی ورزشگاه با شدت زیادی در حال انجام شدن است و فکر می‌کنم به زودی شاهد برگزاری بازی‌های سپاهان در این ورزشگاه خواهیم بود. مراحل صندلی گذاری طبقه دوم هم آغاز شده و تا افتتاح ورزشگاه تکمیل می‌شود.

او درباره اینکه آیا نصب چادر سقف این ورزشگاه هم پیش از افتتاح به پایان می‌رسد گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق تا زمان افتتاح رخ بدهد اما ان‌شاءالله در فصل جاری نصب چادر هم انجام خواهد شد.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا احتمال برگزاری داربی اصفهان در این ورزشگاه وجود دارد، یادآور شد: ذوب آهن در دیدار هفته هشتم میزبان سپاهان است و فکر نمی‌کنم بخواهند در نقش جهان به میدان بروند و بعید می‌دانم این اتفاق رخ بدهد.

تابش درباره اینکه آیا با افتتاح ورزشگاه می توانند بلیت فروشی بازی‌های سپاهان را خودشان انجام دهند، اظهار کرد: پس از افتتاح ورزشگاه باید برای اجرایی شدن این موضوع هم برنامه‌ریزی کنیم.

او درباره عملکرد سپاهان در مسابقات لیگ‌برتر و جام حذفی نیز گفت: در بازی جام حذفی اکثر بازیکنان با تجربه تیم به میدان نرفتند و بازیکنان جوان و کم تجربه تیم محک خوردند. فکر می‌کنم از ۳۲ بازیکنی که در تیم‌مان هستند، ۱۶ نفر از آکادمی سپاهان به تیم رسیده‌اند. اگر محرم نویدکیا، رسول نویدکیا، حسین پاپی و احسان حاج‌صفی را هم به این بازیکنان اضافه کنیم در این صورت ۲۰ نفر از بازیکنان ما محصول آکادمی خودمان هستند.

قائم مقام باشگاه سپاهان ادامه داد: در آخرین بازی لیگ‌برتر شکست خوردیم اما نباید ناامید شویم چرا که تیم ما جوان شده و بالاخره باید به این بازیکنان جوان میدان بدهیم تا باتجربه شوند. در این بازی روی اشتباهات بازیکنان گل خوردیم. به این تیم امیدوار هستیم و باید تحمل داشته باشیم.

تابش ابراز امیداوری کرد: فکر می‌کنم این تیم تا شروع نیم فصل دوم کاملا هماهنگ می شود و دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کند هر چند هنوز تیم خوبی داریم و باید شرایط را اداره کنیم. ترکیب تیم ما خوب است.

او درباره وضعیت نامعلوم هادی عقیلی و سعید قائدی فر در سپاهان گفت: وضعیت این دو هنوز مشخص نشده است.

برچسب‌ها: سپاهان نقش جهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

262 ʀᴇᴀʟ ᴍᴀᴅʀɪᴅ1395/07/13

Rape Boy: عمرا اگه 1 بازی از سپاهانو اینجا ببینیم

14 مهر (14:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi