خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,698

مصاحبه با ونگر پس از پیروزی مقابل برنلی

مصاحبه با ونگر پس از پیروزی مقابل برنلی
مصاحبه ونگر پس از پیروزی برابر برنلی
در مورد ارزیابی شما از بازی...

آزمون بزرگی برای ما بود چون فکر می‎کنم با انگیزه بودیم، نگرش درستی داشتیم ولی به اندازه چند بازی گذشته پرتحرک نبودیم و البته از بُعد فنی، چند اشتباه فنی هم مرتکب شدیم. باید بگویم برنلی کار را برای ما سخت کرده بود. آنها به خوبی دفاع کردند، به خوبی و به شیوه‎ای هوشمندانه سازماندهی شده بودند ولی تیم من لیاقت پیروزی را داشت. ما تا پایان بازی به تلاش ادامه دادیم و البته کمی هم خوش شانس بودیم که بازی را در ثانیه‎های آخر برنده شدیم ولی فقط زمانی شانس پیروزی دارید که به تلاش کردن ادامه دهید. این بازی از آن بازی‎هایی بود که ممکن بود 0-1 برنده شویم یا 1-0 ببازیم. برنلی در زمین خودش همه تیم‎ها را به زحمت می‎اندازد و فکر می‎کنم تا پایان فصل هم همینطور باشد.

در مورد اهمیت پیروزی...

پیروزی بزرگی بود چون سیتی امروز باخت. ما 5 امتیاز با آنها فاصله داشتیم و وقتی 5 امتیاز از یک تیم باکیفیت عقب هستید، اگر شانسی برای کم کردن فاصله به شما رو می‎کند نمی‎توانید آن را از دست بدهید - اگر امروز برنده نمی‎شدیم نقطه تاریک بازی امروز بود. به اندازه کافی در این شغل بوده‎ام که بدانم بازیکنان برنلی اکنون ناامید هستند چون آنها همه تلاش‎شان را انجام دادند و می‎توانید ناامیدی آنها را از اینکه اینگونه بازی را باختند بفهمید - آنها همه توان‎شان را گذاشته بودند تا نتیجه بگیرند.

در مورد اینکه آیا گل خطای هند بود یا نه...

من از شما دعوت می‎کنم روی نیمکت بیایید و ببنید که دیدن صحنه از آنجا غیرممکن است. من از اینکه کرنر را کوتاه کار کردیم عصبانی شدم چون پیش خودم فکر کردم ما در ثانیه‎های پایانی هستیم، چرا کرنر را مستقیم نزدند؟ به همین خاطر ندیدم که توپ وارد دروازه شد - ولی بله، از طریق تلویزیون به من گفتند که خوش شانس بودیم که گل‎مان پذیرفته شد.

برچسب‌ها: آرسنال ونگر برنلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

160 آتشین1395/07/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi