خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

آمارهای خواندنی سوانسی سیتی - لیورپول؛ آقای معمولی، سربلند..

آمارهای خواندنی سوانسی سیتی - لیورپول؛ آقای معمولی، سربلند..
لورپول با تکیه بر درخشش جیمز میلنر، جوردن هندرسون و روبرتو فیرمینو توانست بازی باخته در نیمه اول را با برد ۲-۱ در نیمه دوم عوض کند. بدین ترتیب، انتقام شکست ماه می اخیر قرمزها مقابل سوانسی گرفته شد. لیورپول طی ۱۰ رویارویی اخیر با سوانسی، ۹ بازی بدون باخت را تجربه کرده است. این بازی، دومین برد لیورپول در ورزشگاه لیبرتی طی ۶ سفر اخیر قرمزها به ولز جنوبی بود. قرمزها در ۷ دیدار اخیر، ۲۰ گل به سوانسی زده اند.
یورگن کلوپ در این بازی هم به دنیل استاریج فرصت حضور در ترکیب اصلی لیورپول را نداد اما مصدومیت زودهنگام آدام لالانا باعث شد که استاریج به جای او وارد زمین شود. استاریج در این بازی گل نزد اما او طی ۷ تقابل اخیر با سوانسی، در ۶ گل نقش مستقیم ایفا کرده است. (۴ گل و ۲ پاس گل)

خط حمله لیورپول در فصل جدید بسیار کوبنده و خطرناک است. آنها برای رسیدن به ۱۶ گل زده در فصل قبل، مجبور شدند که ۱۳ هفته صبر کنند ولی در فصل جدید، به رکورد ۱۶ گل زده طی ۶ هفته دست یافتند. البته هم اکنون با دو گلی که لیورپول درون دروازه سوانسی قرار داده، ۱۸ گل را تا پایان هفته هفتم به ثبت رسانده است. قرمزها طی ۹ بازی رسمی در این فصل، ۲۶ گل زده اند که بالاترین رکورد گلزنی این باشگاه در تاریخ ۱۲۱ سال اخیر محسوب می شود. آنها در فصل ۹۶-۱۸۹۵ توانسته بودند ۳۴ گل را درون دروازه حریفان قرار بدهند. خط حمله لیورپولِ کلوپ به تدریج در حال تبدیل به یک خط آتش مخوف در سطح فوتبال اروپا می شود. همچنین، بیشترین تعداد گل زده در بازی های خارج از خانه لیگ برتر در سال ۲۰۱۶ نیز به لیورپول تعلق دارد. تعداد گل های خارج از خانه یاران کلوپ در سال ۲۰۱۶، با دو گلی که در ورزشگاه لیبرتی به ثمر رساندند، به عدد ۲۸ رسید تا از تاتنهام ۲۶ گله در این زمینه پیشی بگیرند.رتو فیرمینو با تک گلی که درون دروازه سوانسی قرار داد، از ابتدای فصل گذشته تاکنون به عدد ۱۳ رسید. بدین ترتیب، فیرمینو بهترین گلزن باشگاه لیورپول در این بازه زمانی محسوب می شود. لیورپول با فیرمینو و کوتینیو، روز به روز فانتزی تر و چشم نواز تر می شود. البته جیمز میلنر از ابتدای فصل گذشته تاکنون، بیش از هر بازیکن دیگری در لیورپول، نقش مستقیم در گل های تیمش ایفا کرده است. اگر چه میلنر بهترین گلزن لیورپول طی این مدت نبوده، اما در ۲۱ گل تیمش نقش داشته که یک آمار فوق العاده محسوب می شود. (۹ گل زده و ۱۲ پاس گل) بدون شک، میلنر تحت نظر کلوپ تولدی دوباره را در دوران فوتبال خویش تجربه می کند.لروی فر هافبک هلندی سوانسی یکی از بهترین بازیکن های تیمش در فصل جاری است. او چهارمین گل خود در این فصل را درون دروازه لیورپول قرار داد.

سیستم ۳-۳-۴ لیورپول هر روز بیش از پیش در حال جا افتادن است. لیورپول زیبا بازی می کند، زیاد گل می زند، پیروز می شود و یک مدعی جدی برای قهرمانی است. لوریس کاریوس در این بازی دروازه بان اصلی لیورپول بود. نیمکت نشینی لوکاس لیوا، آلبرتو مورنو و راگنار کلاوان جزو تصمیمات جالب یورگن کلوپ در این بازی محسوب می شود.

سوانسی نیز سیستم ۳-۳-۴ را در این بازی انتخاب کرد و دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول کاملاً سوار بر بازی بود و در نیمه دوم، همه چیز را در سینی طلا به حریف تحویل داد. فرانچسکو گیدولین در نیمه مربی ها شکست خورد تا شمارش معکوس برای خروج این مرد ایتالیایی از قوها آغاز شود. سرانجام کاسه صبر هو جنکینز رئیس باشگاه لبریز شد و وی تصمیم به برکناری فرانچسکو گیدولین گرفت.

جیمز میلنر در این بازی، نه تنها درخشید بلکه یک گل را نیز از روی نقطه پنالتی درون دروازه سوانسی سیتی قرار داد. سریال پنالتی های جیمز میلنر در این فصل هم جالب شده است. او تاکنون ۴ گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده که بیشتر از تعداد پنالتی های گل شده هر یک از ۱۹ تیم لیگ برتری است. حالا دیگر ورژن جدید «آقای قابل اعتماد» لیورپول، جیمز میلنر است. شاید بازی اش به اندازه کوتینیو یا فیرمینو دلچسب نباشد، اما پا به توپ شدن و پاس هایش بدجور به دل می نشیند.۸۳ درصد پاس های لیورپول در این بازی، سالم بود. به نظر می رسد که بازی ضعیف قرمزها در نیمه اول باعث شد که درصد پاس های سالم این تیم کاهش یابد. کاپیتان هندرسون با ۷۹ پاس و ۸۹ درصد دقت پاس، مرد کلیدی میانه میدان لیورپول بود. جالب اینجاست که پس از هندرسون، بیشترین تعداد پاس در این بازی، توسط دو مدافع میانی لیورپول یعنی ماتیپ و لوورن ارسال شده است که شاید گواه خوبی بر بازیسازی از عقب باشد.

سه مدافع سوانسی در این بازی، مجموعاً ۱۶ دفع توپ را انجام دادند، و این یعنی، خط آتش لیورپول چه قدر مخوف به نظر می رسد. به راستی، کدام تیم قادر به مهار مردان کلوپ خواهد بود؟ البته آنها باید فراز و نشیب های گذشته را کنار بگذارند.

برچسب‌ها: آمار باورنکردنی لیورپول سوانسی کلوپ سربلند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

207 NeverlanÐ1395/07/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi