خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,697

تئو ولکات: فقط من هستم و راه پیش رویم

تئو ولکات: فقط من هستم و راه پیش رویم
تئو ولکات از آغاز فصل عملکرد خوبی داشته است و حالا روحیه ی مورد نیاز برای ادامه دادن این فرم را دارد.
به گزارش ورزش 11، ولکات 27 ساله سه گل را در شش بازی این فصل لیگ جزیره به ثمر رسانده است و یکی از کلیدی ترین قسمت های باشگاه آرسنال می باشد. او و آرسنال حالا 4 پیروزی پیاپی را در لیگ جزیره به دست آوردند.

توپچی ها فصل را با شکست 3-4 از لیورپول آغاز کردند و با لستر در ورزشگاه کینگ پاور به نیتجه ی 0-0 دست یافتند اما از آن زمان تا به حال آن ها تمام بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

تئو ولکات در آستانه بازی امشب آرسنال در لیگ قهرمانان عنوان می کند:
-
از پایان فصل گذشته تا به حال خیلی تلاش کردم و این کار را در سرتاسر تابستان ادامه دادم. این تمام کاری است که کردم. من و مربیم نشستیم و من به خودم نگریستم، نمی خواهم به گذشته بنگرم این چیزی است که به آن علاقه دارم. توانایی های خودم را می شناسم و به حرف مردم نمی اندیشم زیرا می دانم که کارم برگرفته از تلاش های سخت طولانی است و می دانم که قرار است به کجا برسم.

فرم خودم را بیشتر از همه می خواهم مربی اعتماد زیادی به من نشان داده است و می خواهم جبران کنم. این را بیش از هر کسی می خواهم اما حالا فقط من هستم و راه پیش رویم. شرم دارم که این اتفاق چرا سال های پیش نیافتاد اما در ذهن من خیلی چیزها تغییر کرده است.

برچسب‌ها: تئو والکات آرسن ونگر آرسنال توپچی ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

316 موهاوی1395/07/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi