خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است:

غم‌بارترین روزهای سال فرا می‌رسند و داغی، دل‌ها را بار دیگر به آتش می‌کشد که 1400 سال اشک و آه و مویه بر آن، نه تنها ذره‌ای از حرارتش نکاسته بلکه گرمای این عشق الهی هر سال گداخته‌تر از سال قبل می‌گردد.

حادثه کربلا و حماسه عاشورا تصویری ناب از شوریدن تقابل اوج عزت انسانی بر حضیض ذلت است. آوردگاهی که یک بار برای همیشه تکلیف این دنیای خاکی و بشریت را روشن کرد و به شرافت و عزت انسانی، پیروزی ابدی بخشید. از این رو است که حضرت امام حسین (ع) از همه مرزهای زمان و مکان می‌گذرد. رنگ‌ها، قومیت‌ها، زبان‌ها، باورها و حتی دین‌ها را فاتحانه در می‌نوردد تا اینگونه همه جای زمین کربلا و همه روزها، عاشورا باشد. عاشورایی که هر یک از ما در آن باید در انقلابی درونی پاکی‌ها را بر پلیدی‌های شیطانی پیروز گردانیم.

اینگونه است که فرزند شجاع شیرمردان حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) از همه مرزبندی‌های بشری و محدودیت‌های ذهنی می‌گذرد و دیگر نه فقط متعلق به مسلمان و شیعیان، بلکه متعلق به همه مردم دنیا می‌شود، همه آنهایی که با ظلم و جور سازگاری ندارند و آزاده‌اند.

سرور و سالار شهیدان از دل تاریخ سپهسالار ابدی جهاد اکبر می‌شود و برای شنیدن فرمان‌هایش نه با گوش سر که باید با گوش جان فریاد حق طلبی، آزادگی و یاری ایشان را شنید.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌های سوگواران حسینی، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به ملت شریف ایران، مسلمانان جهان، بویژه شیعیان و عموم ملت ایران تسلیت می‌گوید.

برچسب‌ها: تسلیت عاشورا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

879 فیبال1395/07/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi