خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

سیلوا: شکست برابر تولوز مرا نگران می کند اما راه درازی در پی

سیلوا: شکست برابر تولوز مرا نگران می کند اما راه درازی در پی
مدافع میانی با تجربه پاریسن ژرمن، سعی در مدیریت اوضاع نا به سامان تیمش دارد.

طرفداری- دومین شکست پاریسن ژرمن در فصل جدید لیگ فرانسه، کاپیتان تیاگو سیلوا را نگران کرده است اما این مدافع برزیلی از توانایی تیمش برای خروج از این شرایط اطمینان دارد. شب گذشته تولوز موفق شد به لطف گل های یان بوتیه و جیمی دورماز در نیمه دوم، با نتیجه 2-0 از سد میهمانش پاریسن ژرمن بگذرد و به رتبه دوم لیگ یک فرانسه برسد؛ البته سرژ اوریه روی صحنه گل اول تولوز با دریافت دومین کارت زرد از سوی داور بازی اخراج شد تا تیمش ده نفره شود.

به گزارش فور فور تو، دومین شکست مدافع عنوان قهرمانی در طی 7 هفته گذشته در حالی رقم خورد که این تیم در کل فصل گذشته لیگ فرانسه تنها دو بار طعم تلخ شکست را چشیده بود. حال اگر شاگردان لوسین فاوره در نیس بتوانند در بازی روز یکشنبه شان برابر نانسی پیروز شوند، پاریسن ژرمن 4 امتیاز با صدر جدول فاصله خواهد داشت.

تیاگو سیلوا ضمن محق خواندن تولوز برای پیروزی در دیدار جمعه شب، خاطرنشان کرد:

بله، سخت بود. این مسابقه خوبی برا ما نبود. ما بازی را مدیریت نکرده و فضا ها را پیدا نکردیم. آن ها شایسته پیروزی بودند. متحمل شدن دو شکست بدین نحو طبیعی نیست، ولی فوتبال همین است. ما باید خونسردی خود را حفظ کنیم. چیزی که مرا نگران می کند این است که ما برخی از مسابقات مان را واگذار کرده ایم. من فکر می کنم یقینا باز خواهیم گشت.

برچسب‌ها: سیلوا پی اس جی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

317 .p.s.g1395/07/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi