خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,700

من یک آرسنالی دو آتشه ام

من یک آرسنالی دو آتشه ام
محمدرضا احمدی تاکنون دو بار به گزارش بازی بزرگ تهران پرداخته است، شنیدن حرف های او قبل از نبرد هشتاد و سوم سرخابی های پایتخت درباره گزارش های این بازی و ... خالی از لطف نیست.
احمدی: آقا! بالاخره تیم ما را بازوندی؟
به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز دربی هشتاد و سوم، به سراغ یکی از محبوب ترین گزارشگران تلویزیون رفتیم تا از او درباره لذت گزارش بازی های بزرگ خصوصا دربی پایتخت بپرسیم، احمدی به مانند همیشه با روی باز پذیرای ما بود و در رابطه با اتفاقات مختلف به گفتگو نشست.

مگر می شود گزارش دربی را نخواست
ورزش سه: از ابتدای ورودت به این عرصه تمایل داشتی دربی را گزارش کنی؟
مگر می شود گزارشگر باشی و نخواهی دربی را گزارش کنی؟ نه تنها دربی که تمام بازی های بزرگ مانند ال کلاسیکو، بازی های جام جهانی، دیدارهای لیگ قهرمانان و ... بازی هایی است که گزارش آنها جذابیت ویژه ای دارد، خداراشکر من هم تاکنون توانستم در بازی های جام جهانی، المپیک، لیگ قهرمانان و ... به گزارش دیدارهای مهمی بپردازم.

دربی می تواند گزارشگر را ماندگار کند
ورزش سه: دلیل این تمایل برای گزارش دربی چیست؟
یکی از مهمترین بازی هایی که به گزارش آن پرداختم دربی بود، اصلا جنس این بازی با بقیه بازی ها تفاوت دارد و من نمی فهمم چرا بعضی ها می گویند این بازی فرقی با بقیه دیدارها ندارد، مهم ترین چیزی که برای یک گزارشگر از این بازی می ماند این است که او می تواند با گزارشش ماندگار شود.

از کودکی به دنبال گزارش دربی بودم
ورزش سه: از گزارش های خود در دربی تهران بگوید.
من تاکنون دو بار به گزارش دربی پرداخته ام، یک بار با تساوی بدون گل به پایان رسید و دومین بار نیز آخرین دربی برگزار شده بود که با نتیجه چهار بر دو به سود پرسپولیسی ها تمام شد. هر کسی که فعالیتی را آغاز می کند دوست دارد بهترین اتفاق را تجربه کند، من هم به عنوان یک گزارشگر، برایم مهم است بازی های بزرگ و مهم را گزارش کنم، یکی از آرزوهای همیشگی دوران کودکی من این بود که اگر روزی گزارشگر شدم دربی را گزارش کنم.

دربی هشتاد و دوم همه چیز داشت
ورزش سه: فکر می کنی دربی پیش رو هم مانند بازی قبلی شود؟
دربی گذشته یکی از بهترین بازی هایی بود که می توانست وجود داشته باشد، شرایط جدولی باعث بالا رفتن هیجان شده بود و همه اتفاقاتی که می تواند بیفتد تا یک گزارشگر با لذت تمام به گزارش خود بپردازد افتاد، فکر می کنم دربی پیش هم از جذابیت بالایی بهره برد، به غیر از جایگاه تیم ها و شرایطی که همیشه وجود دارد، بازیکنان جوان زیادی در دو تیم وجود دارد که می توانند به این بازی جان بدهند.

دو روز بعد از دربی چهار بر دو در خانه بودم
ورزش سه: پس از آن بازی اتفاقی خاصی برایت نیفتاد؟
پس از گزارش بازی چهار بر دو مدت ها در خانه بودم، پس از پایان بازی که به منزل رفتم تا عصر یکشنبه بیرون نیامدم چون می دانستم اوضاع چطور است، البته کسی بی احترامی نمی کرد اما ممکن بود از سر خوشحالی و یا ناراحتی حرف هایی زده شود، پس از گزارش بازی های مهم خارجی هم وقتی بیرون می رویم به دلیل جو ایجاد شده حرف هایی می شنویم که شاید گاهی اوقات عجیب باشد، خوشبختانه یا متاسفانه بازی هایی مانند ال کلاسیکو هم برای مردم مهم شده و باید پس از برخی گزارش ها به آنها جواب بدهیم.

مشکل ما در فضای مجازی ایجاد می شود
ورزش سه: این یعنی برای رودررو شدن با مردم مشکل دارید؟
خیر هرگز، اتفاقا رودرو همه حرف ها را فوتبالی می زنیم و همه چیز به خوشی تمام می شود اما متاسفانه فضای مجازی شرایط ما را سخت کرده است، با احترام برای تمام دوستانی که در این فضا می آیند و فعالیت می کنند باید بگویم اوضاع به گونه ای شده که خیلی از دوستان و همکاران ما همانند خود من در فضای مجازی هیچگونه فعالیتی ندارند، فضایی که می توانست بستر فرهنگی مناسبی ایجاد کند تبدیل به تهدید شده است.

آخر آخر ممکن است بگویند آقا تیم ما رو بازوندی؟
ورزش سه: بنابراین مشکل در برخورد رودرو نیست.
نخیر هرگز، البته تعداد افرادی که در فضای مجازی حضور دارند به نسبت کل جمعیت کشورمان درصد بسیار پایینی است و طبیعی است که روبرو شدن با مردم مهمتر است، ما وقتی از نزدیک با مردم روبرو می شویم همیشه اتفاقات بهتری می افتد، اگر خوشحال باشند که دمت گرم می گویند و در بدترین حالت ناراحتی، آخر آخرش این است که بگویند آقا تیم ما را بازوندی!!!؟

خیلی ها در فضای مجازی انصاف ندارند
ورزش سه: در حقیقت این فضای مجازی است که شما را ناراحت می کند.
بله عمدتا توهین ها در فضای مجازی اتفاق می افتد، با تمام احترام می گویم برخی از دوستان در فضای مجازی انصاف را رعایت نمی کنند، به هرحال هرجایی اشتباه صورت می گیرد و واقعا برخی از دوستان به ناحق حمله می کنند، اصلا قرار نیست فقط در رابطه با خودمان این را بگوییم، مثلا پایت مگر از پیش، خودش را آماده مصدوم کردن رونالدو کرده بود؟ نه! یک اتفاق در بازی افتاد اما بعد از آن دیدیم خیلی ها جانب انصاف را نگرفتند و به صفحه اجتماعی او حمله کردند.

یکی از جذاب ترین دربی ها را گزارش کردم
ورزش سه: جذاب ترین دربی از نگاه محمدرضا احمدی؟
به نظرم جذاب ترین دربی در سال های اخیر، بازی های سه بر دو و چهار بر دو به سود پرسپولیس بود، که اولی را مزدک میزایی و دومی را بنده گزارش کردیم البته رنگی نگاه نمی کنم این ها بازی هایی بودند که گزارش آنها همیشه در یادها می ماند، مانند دیداری که فرهاد مجیدی در دقایق اضافی گلزنی کرده بود، یا حتی بازی ایران و استرالیا، این ها گزارش هایی هستند که می تواند جاودانه شوند. اکنون از دربی سه بر دو به عنوان دربی عجیب نام می برند و هرگاه فیلم آن پخش شود صدای مزدک هم شنیده می شود و اصلا صدای دلپذیر او با گل های آن بازی گره خورد، این یعنی جاودانه شدن در عرصه گزارش.

پنج دقیقه اول عالی، هشتاد و پنج دقیقه کسل کننده
ورزش سه: برعکس دربی چهار بر دو، یک دربی صف

برچسب‌ها: احمدی گزارش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

179 حکیم فردوسی1395/06/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi