خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,054

نیمار : ما می توانیم فکر همدیگر را بخوانیم

نیمار : ما می توانیم فکر همدیگر را بخوانیم
مثلث بارسلونا شب گذشته سلتیک را در هم کوبید و نیمار باور دارد که رابطه ی آن ها به اندازه ی مهارتشان اهمیت دارد.

نیمار می گوید که رابطه اش با لیونل مسی و لوئیز سوارز بسیار تاثیرگذار است، زیرا آن ها فکر یکدیگر را می خوانند. مثلث اهل آمریکای جنوبی بلوگرانا در فصل گذشته ی لالیگا 90 گل به ثمر رساندند. مسی، نیمار و سوارز برای اولین بار در این فصل در کنار یکدیگر بازی کردند و با شروعی رویایی، سلتیک را با نتیجه 7-0 در هم کوبیدند.

مسی سه گل زد، سوارز دو و نیمار یک گل و چهار پاس گل. نیمار باور دارد که این مثلث رابطه ای تلپاتیک دارد و دوستی آن ها بیرون از زمین هست. وی عنوان می کند:
-
برای هر سه ی ما خیلی خاص بود که برای اولین بار در این فصل در کناریکدیگر بازی کردیم و از عملکردمان هم راضی هستیم. به جایی رسیدیم که دیگر می توانیم فکر یکدیگر را بخوانیم. زمان فرارهایمان یا جایگیری هایمان. ما می توانیم بهتر شویم. رابطه یمان، درکمان از یکدیگر هر روز در حال بهتر شدن است.

ما برای خودمان بازی نمی کنیم هیچکس به دنبال افتخاری فردی نیست. همیشه عالی است اگر گل بزنی اما اگر من گل بزنم یا لوئیز بزند یا لئو اصلا مهم نیست ما همیشه از ساختن گل برای یکدیگر لذت می بریم. درک ما در زمین به رابطه ی مان بیرون از زمین هم کمک می کند.

ما دوستان خوبی هستیم و به نظرم نحوه ی بازیمان این را ثابت می کند. تازه اول فصل است و می توانیم بهتر شویم و به بارسا کمک کنیم تا فصلی موفق را داشته باشد.

برچسب‌ها: بارسلونا فوتبال نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 4

116 Barca_101395/06/25

26 شهریور (15:25)


ƓöƘƬüƦƘ: راست میگه بارسلونا یه تیم نیست یه خانوادست

25 شهریور (22:23)


فرهاد پاتر: گل شیشم بارسا به سلتیک شاهکار بودا ! شاهکار

25 شهریور (16:09)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi