خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,376

شکست سنگین یاران سردار در آلیانتس آرنا

شکست سنگین یاران سردار در آلیانتس آرنا
از دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان بایرن مونیخ میزبان روستوف روسیه بود.
وبسایت نود: بایرن مونیخ در حالی که ۱۲ بازی قبلی خانگی خود در رقابت های لیگ قهرمانان را با برد پشت سر گذاشته بود به مصاف روستوف رفت.
نیمه اول بازی با برتری بایرن مونیخ همراه بود و در پایان نیمه این تیم با برتری ۲-۰ زمین بازی را ترک کرد. نیمه اول بازی با وجود آنکه بایرن مونیخ بر جریان بازی تسلط داشت اما بازیکنان این تیم در خلق موقعیت های گلزنی زیاد خوب عمل نکردند.
نیمه دوم را بایرن مونیخ بهتر از نیمه اول آغاز کرد و بازیکنان این تیم خیلی زود توانستند دو بار دیگر دروازه روستوف را باز کنند. بعد از این گل بازیکنان بایرن بیشتر در فکر حفظ نتیجه و اداره بازی بودند هر چند در این بین هم چند بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه ژانایف پیش رفتند اما عکس العمل های خوب این دروازه بان در چند مورد مانع از باز شدن مجدد دروازه اش شد. در دقایق پایانی بازی روی یک ضد حمله سریع گل پنجم بایرن مونیخ هم به ثمر رسید تا شکست سنگین یاران سردار و سعید عزت الهی تکمیل شود.
دقیقه ۲۸؛ بایرن مونیخ ۱-۰ روستوف (روبرت لواندوفسکی): روی کرنر ارسالی و درگیری درون محوطه جریمه بازیکن روستوف روی لواندوفسکی مرتکب خطای پنالتی شد و مهاجم لهستانی از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را به ثمر رساند.
دقیقه ۴۵؛ بایرن مونیخ ۲-۰ روستوف (توماس مولر): ارسالی داگلاس کوستا از سمت چپ با ضربه توماس مولر از پشت محوطه شش قدم بدل به گل دوم مونیخی ها شد.
دقیقه ۵۳؛ بایرن مونیخ ۳-۰ روستوف (یاشوا کیمیش): کوستا دوباره سازنده گل بود، پاس عرضی او مقابل دروازه به کیمیش رسید و او به راحتی گل سوم را به ثمر رساند.
دقیقه ۶۰؛ بایرن مونیخ ۴-۰ روستوف (یاشوا کیمیش): سانتر برنات از سمت چپ با ضربه سر زیبای کیمیش بدل به گل چهارم شد.
دقیقه ۹۰؛ بایرن مونیخ ۵-۰ روستوف (خوان برنات): پاس به بیرون ریبری با ضربه محکم و دقیق برنات از درون محوطه جریمه تبدیل به گل پنجم و پایانی بازی شد.

برچسب‌ها: شکست سردار آزمون روستوف بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 1

318 ℬαℬy㋡❦1395/06/24

☆★esteghlᗩl: اگه غیر از این نتیجه بدست میومد من تعجب میکردم. الکی نیست که تو جهنم الیانس آرنا

24 شهریور (11:13)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi