خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کرواسی
اتحاد کرواسی
14
834

تمدید قرارداد ستارگان، اولویت اصلی سران رئال،مودریچ

تمدید قرارداد ستارگان، اولویت اصلی سران رئال،مودریچ
تمدید قرارداد ستارگان، اولویت اصلی سران رئال

فلورنتینو پرز، مدیر باشگاه رئال مارید قصد دارد طی هفته های آتی، قرارداد پنج تن از ستارگان اصلی رئال مادرید را تمدید کند.
تمدید قرارداد ستارگان، اولویت اصلی سران رئال
به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد کهکشانی ها بر خلاف رویه سالهای گذشته، سعی بر حفط بدنه اصلی تیم و بازیکنان اصلی خود دارند و در راستای این تفکر، قرار است قرارداد کریس رونالدو، گرت بیل، لوکا مودریچ، تونی کروس و په په در اولین فرصت تمدید شود. مدیریت رئال مادرید قصد دارد حداقل تا سال 2020 قرارداد ستارگانش را حفظ کند.

کروس و گرت بیل، ستارگانی هستند که ممکن است در تیررس تیم های متمول لیگ برتر قرار بگیرند و به همین دلیل پرز قصد دارد هر چه زودتر خط بطلانی بر شایعات جدایی آنها بکشد. اخبار حاکی از تمایل منچسترسیتی به جذب کروس و منچستریونایتد به خرید گرت بیل است.

امسال بر خلاف رویه سالهای اخیر باشگاه مادریدی، زیدان تمایل زیادی به خرید بازیکنان جدید نداشت و به جز بازگرداندن آلوارو موراتا، این تیم خرید مهمی در بازار تابستانی نداشت.

برچسب‌ها: کروات رئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

168 آلـــمـان1395/06/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi