خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,922

اینیستا: گواردیولا در سیتی موفق خواهد بود

اینیستا: گواردیولا در سیتی موفق خواهد بود
آندرس اینیستا، هافبک بارسلونا شکی به توانایی‌های گواردیولا ندارد و معتقد است که سرمربی اسپانیایی در سیتی موفق خواهد بود.
به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا به همراه سیتی در 3 بازی اول خود 3 پیروزی کسب کرده و تیمش شرایط بسیار خوبی را سپری می‌کند. اینیستا که بین سال‌های 2008 تا 2012 تحت هدایت پپ بازی کرد و به اوج دوران فوتبالش در همان سال‌ها نیز رسید مدعی شد که پپ در سیتی نیز موفق خواهد بود.
او گفت:" پپ می‌داند که چطور تیم را هماهنگ کند و مطمئنم این کار را در انگلیس هم خواهد کرد. او همچنین دستیاری مثل میکل آرتتا دارد که کمک زیادی به او خواهد کرد و لیگ را می‌شناسد. سیتی خرید‌های خیلی خوبی کرده و رقابت خوبی در تیمش وجود دارد. من نولیتو را خوب می‌شناسم زیرا در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا هم تیمی ام بوده است.
او تیم بسیار خوبی دارد و امیدوارم به این روند ادامه دهد. من سال‌هاست که از داوید سیلوا تمجید می‌کنم. او بازیکن فوق‌العاده ای است.بازیکنان روز به روز یاد می‌گیرند، از تجارب، هم تیمی ها و مربی ها. من خیلی چیزها از پپ یاد گرفتم، او کمک کرد که من پیشرفت کنم و به سیتی نیز کمک خواهد کرد."

برچسب‌ها: گواردیولا بارسا نولیتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

229 ترمیناتور 20001395/06/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi