خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

مراسم توپ طلا در پاریس برگزار و مرد سال فیفا در لندن مشخص می

مراسم توپ طلا در پاریس برگزار و مرد سال فیفا در لندن مشخص می
قرار است روز سه شنبه مجله فرانس فوتبال جدایی رسمی خود از فیفا را اعلام کند.

به گزارش ورزش 11، اولین بار دو روز پیش یک نشریه سوئیسی بود که گزارش داد قرارداد بین فیفا و فرانس فوتبال که سال 2010 منعقد شده بود فسخ شده است. این دو از 2010 به اتفاق، جایزه توپ طلا را به بهترین فوتبالیست های مرد و زن سال اهدا می کردند.

بدین ترتیب فرانس فوتبال همچون سابق به تنهایی و با رای روزنامه نگاران اروپایی بهترین بازیکن سال را انتخاب خواهد کرد و توپ طلا از دسترس فیفا خارج خواهد شد.

طبق گزارش آ.اس، زمزمه های جدایی فیفا از فرانس فوتبال از اوایل ماه جولای زده شد؛ زمانی که اینفانتینو، رئیس فیفا به انگلیس سفر کرد و با رئیس اتحادیه فوتبال این کشور به گفتگو نشست. محور گفتگوها در مورد شکل جدید برگزاری مراسم مرد سال فوتبال دنیا از سوی فیفا بود و اینفانتینو پیشنهاد داد محل این مراسم از زوریخ به لندن تغییر کند.

کمی بعد شهردار زوریخ که از این مساله مطلع شده بود، واکنش تندی به رئیس فیفا نشان داد و عنوان کرد که برای شهر زوریخ، برگزاری مراسم توپ طلا از اهمیت بالایی برخوردار است با این حال به نظر می رسد که فیفا قرار است مراسم ویژه خود برای انتخاب برترین های سال فوتبال دنیا را در لندن برگزار کند.

طبق این گزارش، فرانس فوتبال همچون سال های 1956 تا 2010، توپ طلا را در پاریس به بازیکن برگزیده خود اهدا خواهد کرد و پیش بینی می شود که ستاره هایی چون رونالدو، مسی و گریزمان، این جایزه را به جایزه ویژه فیفا ترجیح بدهند.

برچسب‌ها: توپ طلا لندن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

247 ماشین گلزن رئال1395/06/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi