خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,315

گریزمان و خامس در رادار منچستر

گریزمان و خامس در رادار منچستر
منچستریونایتد در تابستان نتوانست موکل خورخه مندس را به تیمش منتقل کند، اما ژوزه مورینیو امیدوار است که در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان آینده این اتفاق بیافتد.

رودریگز که تنها 24 سال سن دارد، پس از نمایش درخشانش در جام جهانی 2014 و کسب آقای گلی، به رئال مادرید پیوست ولی پس از اولین فصل حضور در سانتیاگو برنابئو، اوضاع برای او خوب پیش نرفت و این بازیکن هنوز جایگاه ثابتی را در ترکیب رئال مادرید پیدا نکرده است.

اکنون طبق گزارشات منتشر شده، ژوزه مورینیو قول یک نقش ثابت در ترکیبش را به خامس داده است. این در حالی است که گفته می شود آنتوان گریزمان فرانسوی دیگر گزینه شیاطین برای تقویت ترکیبشان است.

موضوعی که باعث می شود انتقال خامس رودریگز و آنتوان گریزمان سخت به نظر برسد، محرومیت دو تیم مادریدی از جذب بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی است. اما با این حال به نظر می آید که رئال مادرید می خواهد از دست خامس راحت شود. زیرا گزینه های خوبی برای ترکیبش دارد.
گریزمان نیز به هواداران منچستریونایتد نشانه خوبی داده است. او دیروز مدیر برنامه هایش را اخراج کرد تا آینده او بیش از پیش به آینده دیگو سیمئونه ی آرژانتینی گره بخورد.

برچسب‌ها: آنتوان گریزمان خامس ردریگز خورخه مندس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 1

201 منچستر فنخال1395/06/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi