خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

هم استقلال بهتر می‌شود و هم تیم‌ملی

هم استقلال بهتر می‌شود و هم تیم‌ملی
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قبلا هم گفتم و الان هم می‌گویم مربی تغییر نخواهد کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه دیدار بازی ایران و قطر اظهار داشت: نگران نباشید هم استقلال بهتر می‌شود و هم تیم ملی. مقابل صد هزار نفر بازی کردن واقعا سخت است. آنقدر که برای ما استرس دارد برای حریف ندارد. اگر بازی در قطر انجام می‌شد نتیجه بهتری می‌گرفتیم. شک نکنید فشار روحی روی تیم زیاد بود و آنها نتوانستند بازی خود را به نمایش بگذارند.

وی درباره اینکه شما بالاخره حکم را گرفتید یا خیر و گلایه‌هایی هم داشتید عنوان کرد: گلایه نبود حکم را گرفتم تا حکم نباشد نمی‌توانم قانونا تحول ایجاد کنم، من باید پاسخگو باشم.

مدیرعامل استقلال درباره شایعاتی که در خصوص تغییر مربی این تیم وجود دارد تصریح کرد: قبلا هم گفتم و الان هم می‌گویم مربی تغییر نخواهد کرد. چرا که ما باید به مربی فرصت بدهیم.

افتخاری در پاسخ به این سوال که حتی اگر دربی را هم ببازید باز هم مربی تغییر نمی‌کند گفت: شما نگران نباشید دربی را نمی‌بازیم اما باز هم منصوریان می‌ماند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ظاهرا از بیرون فشارهایی به شما وارد کردند تا جویباری به این باشگاه اضافه شود و شما مخالفت کرده‌اید عنوان کرد: من کجا او را دیده‌ام که موافقت یا مخالفت کنم خیلی‌ها را به من معرفی کردند اما من خودم تصمیم می‌گیرم چه کاری انجام دهم.

برچسب‌ها: استقلال رضا افتخاری استقلال تهران تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

195 رزم طلبان1395/06/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi