خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

پایان نافرجام دنیل

پایان نافرجام دنیل
به گزارش ایمنا، دنیل نوروزی از تیم وایله به سپاهان آمد تا شانس خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران امتحان کند. هرچه بود حضور در یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر ایران از بازی در لیگ دسته دوم دانمارک به مراتب خیلی بیشتر او را در معرض دید کارلوس کی‌روش قرار می‌داد.
پس از شروع فصل اما معلوم شد این بازیکن ایرانی- دانمارکی که با پاسپورت ایرانی جذب سپاهان شده بود مشکل نظام وظیفه دارد و به این دلیل که به سربازی نرفته است نمی‌تواند به عنوان بازیکن حرفه‌ای فوتبال برای سپاهان به میدان برود.
از آنجا تراکتورسازی هم به عنوان تنها تیم نظامی لیگ برتر برای جذب نوروزی تمایلی از خود نشان نداد این بازیکن متولد کپنهاگ مجبور شد تا بار دیگر به دانمارک بازگردد. به این ترتیب، نه تنها آرزوی دانیل برای رسیدن به تیم ملی بر باد رفت که تنها حاصل سفر او به ایران یک مصدومیت نسبتاً شدید از نه ناحیه لب و دندان در حین تمرینات بدنسازی سپاهان بود.
پس از ترک ایران دیگر کسی خبری از نوروزی نداشت تا اینکه روز گذشته باشگاه نستوه که در دومین سطح از فوتبال دانمارک فعالیت می‌کند رسماً از جذب این بازیکن خبر داد.

برچسب‌ها: دنیل نوروزی سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

218 ʀᴇᴀʟ ᴍᴀᴅʀɪᴅ1395/06/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi