خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,118

اظهارنظر دشان درمورد احتمال پیوستن ماتویدی به یوونتوس

اظهارنظر دشان درمورد احتمال پیوستن ماتویدی به یوونتوس
اختصاصی | سرمربی تیم ملی فرانسه درباره آخرین وضعیت هافبک خروس‌ها اظهارنظری انجام داد که احتمال جدایی وی از پاری‌سن‌ژرمن را قوت بخشید.

به گزارش ورزش 11، دیدیه دشان به مسئولان باشگاه پاری‌سن‌ ژرمن هشدار داد هرچه زودتر ابهاماتی که درباره آینده بلیس ماتویدی وجود دارد را برطرف کنند چرا که از نارضایتی این بازیکن ملی‌پوش از وضعیت فعلی‌اش نگران است.

مدتی است که شایعاتی درباره آینده ماتویدی شنیده می‌شود از جمله اینکه یوونتوس قصد دارد او را به خدمت بگیرد. با اینکه ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پار سن ژرمن تأکید کرده هافبک ملی‌پوش تیمش فروشی نیست و قرارداد او تمدید می‌شود، شایعات درباره آینده او همچنان ادامه دارند و دشان خواستار هرچه زودتر تمام شدن این داستان شده است.

دیدیه دشان در موردوضعیت ماتویدی اینطور عنوان کرد:

-فکر نمی‌کنم ماتویدی از وضعیتی که در آن قرار گرفته است راضی باشد. هنوز با او صحبت نکرده‌ام اما متویدی با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و مدیر باشگاه هم خروج او رامتنفی دانسته است. فکر نمی‌کنم او از وضعیتی که در آن قرار گرفته است راضی باشد.
-

سرمربی تیم ملی فرانسه ادامه داد:
-

اگر ماتویدی در پاریس بماند به شرطی خوشحال خواهم بود که او به اندازه قبل در این تیم فرصت بازی داشته باشد چرا که الان به مراتب کمتر از قبلاً بازی می‌کند. ماتویدی بازیکنی حرفه‌ای و طراز اول است که می‌تواند خودش را با شرایط بازی در هر تیمی وفق دهد. او قطعاً می‌تواند در یوونتوس هم بازی‌های بسیار خوبی انجام دهد.
-

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن دشان ماتوئیدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

229 .p.s.g1395/06/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi