خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,118

ونتورا: ورراتی در پاریسن ژرمن خوشحال نیست

ونتورا: ورراتی در پاریسن ژرمن خوشحال نیست
سرمربی تیم ملی ایتالیا از نارضایتی ستاره خط هافبک خود می گوید.

طرفداری - جیامپیرو ونتورا، سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا که در آستانه تجربه اولین دیدار خود قرار دارد - بازی دوستانه مقابل فرانسه - در صحبت‌هایی مدعی شد که مارکو وراتی، ستاره خط میانی پاریسن ژرمن از شرایط خود در این باشگاه راضی نیست.

به گزارش Goal، اونای امری، سرمربی جدید باشگاه پاریسن ژرمن با نشستن روی نیمکت این تیم دست به تغییراتی در سیستم و ترکیب این تیم زده که به نظر چندان مطابق میل ستارگان این تیم نبوده است. از جمله این تغییرات، بردن مارکو وراتی به پست شماره 10 - پشت مهاجم - است که باعث نارضایتی ستاره ایتالیایی شده و این بازیکن ناراحتی خود را با سرمربی جدیدش در تیم ملی ایتالیا در میان گذاشته است.

ونتورا در مصاحبه با خبرنگاران در این‌باره گفت:

در پاریس، وراتی فقط در پست پشت مهاجم بازی می کند در حالی که این پست اصلا مناسب او نیست. مارکو یک بازیساز است. همین مسئله هم باعث شده تا وراتی از بازی در پاریسن ژرمن ناراحت باشد. مربی پاریس (امری) وراتی را در پست اشتباهی بازی می دهد و این مایه تاسف است چون مارکو بازیکن شگفت‌انگیزی‌ست.

گفتنی‌ست وراتی در فصل جاری دو بازی ابتدایی را از روی نیمکت آغاز کرده و در شکست سنگین تیمش مقابل موناکو، در ترکیب اصلی پاریسن ژرمن قرار گرفته بود. لازم به ذکر است که بلیز ماتویدی، هافبک ملی‌پوش و ناراضی پاریسی‌ها نیز با مشکلی مشابه با وراتی رو به روست و این احتمال وجود دارد که در همین تابستان از این باشگاه جدا شود. از یوونتوس به عنوان جدی‌ترین مشتری هافبک ارزشمند فرانسوی یاد می‌شود.

برچسب‌ها: ونتورا ورراتی پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

151 .p.s.g1395/06/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi