خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,117

انریکه: دیدار سوپرکاپ بی معنی است

انریکه: دیدار سوپرکاپ بی معنی است
لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل سویا در دیدار برگشت سوپرکاپ به تمجید از شاگردانش پرداخت و همچنین برگزاری سوپرکاپ را بی معنی دانست.
شاگردان لوئیس انریکه مارتینز شب گذشته موفق شدند با نتیجه 3-0 حریف خود سویا را در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا شکست داده و قهرمان این جام شوند. آردا توران دو گل و مسی یک گل و یک پاس گل به ثبت رساندند و پس از بازی انریکه به تمجید از عملکرد آنها پرداخت.

او گفت:" از عملکرد بازیکنانم که در زمین دیدم خیلی راضی هستم زیرا تیم وارد یک هماهنگی خوبی شده است. سویا خیلی خوب بود، مخصوصا در ابتدای بازی. آنها به خوبی ما را پرس کردند، برایمان مشکل ایجاد کردند و شاید شایسته زدن یک گل بودند. ولی براوو خیلی خوب بود. گل آردا بازی را به نفع ما چرخاند و به جز مصدومیت ماسکرانو از همه چیز راضی بودم.

ما جام را دوست داریم و این را می‌توان در جدیت بازیکنان در بازی دید. من متوجه بازی سوپرکاپ نمی‌شوم. وقتی قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی مشخص هستند، بازی کردن سوپرکاپ منطقی نیست. مشخصا این یک بازی تجاری است ولی برای من مفهومی ندارد. حریف ما را تحت فشار قرار داد ولی با موفقیت از بازی خارج شدیم."

برچسب‌ها: بارسلونا لوییز انریکه سوپرکاپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

250 _ بارسلونا _1395/05/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi