خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,340

برانکو:طارمی به رضاییان کاری نداشته باشد و سعی کند بهتر شود

برانکو:طارمی به رضاییان کاری نداشته باشد و سعی کند بهتر شود
برانکو در خصوص این که مهدی طارمی از طرف رضائیان پیغام داده حاضر است بدون شرط به پرسپولیس بیاید، گفت: "دیگر کاری به این موضوع نداریم. طارمی هم لطف کند به کار خودش برسد و سعی کند روز به روز بهتر شود."

به گزارش ایسنا؛ برانکو ایوانکوویچ که به کرواسی رفته بود صبح امروز به تهران بازگشت و در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد. او درباره وضعیت سرخپوشان گفت: "می توانیم شروع فصل را برای خودمان خوب تلقی کنیم چون 10 امتیاز داریم. بازیکنان از هفته اول فرم خوب خود را نشان دادند و از آنها راضی هستم و خوشحالم 6 ملی پوش داریم."

سرمربی سرخ ها از دعوت انصاری به تیم ملی گفت: "یک مقدار از حضور انصاری در تیم ملی متعجبم چون او در ایفمارک تست پزشکی داد!"

برانکو در ادامه گفت: "بعد از تعطیلات یک بازی بزرگ در حد دربی با تراکتورسازی داریم. روش بازی ما پرسینگ و دویدن زیاد است و طبیعی است که این روش باعث خستگی می شود. ما باید در نیمه اول چهار پنج گل بزنیم که این اتفاق رُخ نداده است."

برانكو در خصوص این که مهدی طارمی از طرف رضائیان پیغام داده حاضر است بدون شرط به پرسپولیس بیاید، گفت: "دیگر کاری به این موضوع نداریم. طارمی هم لطف کند به کار خودش برسد و سعی کند روز به روز بهتر شود."

برانکو درباره بازی تیم ملی برابر قطر گفت: "بازی با قطر خیلی مهم است. اولین بازی همیشه سخت و مشکل است. ما سه بازی مهم در پیش داریم اما 6 ملی‌پوش ما دو روز قبل از بازی با تراکتورسازی برمی‌گردند و یک ماه با ما نیستند. از طرفی تفاوت ساعت ایران و چین مشکل‌ساز است اما ما هیچ درخواستی برای تاخیر این بازی نداشتیم ؛ چراکه بعد از سه بازی دوباره لیگ تعطیل می‌شود."

برچسب‌ها: پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ مهدی طارمی رامین رضائیان سرخپوشان ساسان انصاری تراکتورسازی قطر Branko Ivanković

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

34 4

588 Nancy1395/05/28

شیاطین سرخ 0: نه اگه برگرده پر رو میشه

31 مرداد (17:03)


ایرما خوشکله: هیچ بازیکنی از تیم و باشگاه بزرگ تر نیست. رفتار رضاییان خیلی زشت بوده و فقط به فکر خودشه. مطمئنم تنها چیزی که داره حاشیه هست و بس.

30 مرداد (01:57)


ایرما خوشکله: طارمی پسر ساده لوحیه و به جای تمرکز روی بازی و گلزنیش داره خودش رو بازیچه دست این پسره ی نانتعادل می کنه.

29 مرداد (02:40)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi