خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

5 دلیل بارسلونا برای فروش کلودیو براوو

5 دلیل بارسلونا برای فروش کلودیو براوو
– همزیستی پیچیده !

اختلاف میان تراشتگن و کلودیو براوو مشهود است . دروازه بان آلمانی فقط در کوپا و لیگ قهرمانان بازی میکند و بارها و بارها گفته لالیگا را هم میخواهد . کلودیو براوو اما همواره از بیان نظرش خودداری کرد و شیوه ای محتاطانه تر از تراشتگن داشته است . پس از اینکه شنیده شد تراشتگن گفته است در لالیگا بازی میکند براوو به دفتر باشگاه رفت و از آنها توضیح خواست .

۲ – تراشتگن آینده دار

با وجود اینکه بارسلونا تا حد زیادی برای دو دروازه بان ارزش قائل است , اما آلمانی بارسلونا ۲۴ سال دارد و کلودیو براوو ۳۳ سال و روشن است که آلمانی آینده دار تر می باشد . بنابراین این مساله اعتراف باشگاه به این است که تراشتگن پیروز رقابت در این مبارزه می باشد . همچنین زمانی که این اختلاف میتوانست موجب جدایی هر دو دروازه بان شود بارسلونا کاری کرد تا آن دروازه بان سن بالاتر جدا شود .

۳ -معامله ای خوب برای یک ۳۳ ساله

بارسلونا معتقد است که مبلغ پرداختی منچستر سیتی برای کلودیو براوو آن هم برای دروازه بانی ۳۳ ساله مناسب و حتی بیشتر از حد انتظار است . بارسلونا او را تنها با ۱۲ میلیون یورو خریداری کرد و دو سال بعد با وجود سن بیشتر با قیمت بیشتری نیز به فروش میرساند و این بسیار مهم است.

۴ – تمایل براوو به جدایی

باشگاه موافق فروش براوو است چون خود این دروازه بان درخواست کرده و روی این مساله نیز اصرار دارد . هدف باشگاه فروش نبود اما پس از اصرار خود او برای پیوستن به سیتی و امضای قرارداد با تیم گواردیولا در حالی که ۲ سال از قراردادش با بارسلونا مانده است در نهایت توافق کرد . شیلیایی بارسلونا همچنین از سوی خانواده اش نیز برای جدایی و پیوستن به تیمی که برای او اهمیت بیشتری قائل می باشد نیز مواجه است .

۵ – کاهش فشار روی تیم

خروج براوو از بارسلونا به کاهش اختلاف در دروازه کمک میکند و در نتیجه بر روی تیم اثر مثبت دارد . حتی بدون یک اختلاف بسیار روشن و آشکار این تنش میان دروازه بانان برای بازیکنان دیگر نیز واضح بود . تصمیم تراشتگن برای زودتر آمدن به بارسلونا در تابستان خود نشانه ای از همین مساله تعبیر میشود .

برچسب‌ها: براوو بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

614 یوسپلنگ آسیا1395/05/27

ملادا: هرکی یه میلیون سکه می خواد پیام بده

28 مرداد (12:28)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi