خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هامبورگ
اتحاد هامبورگ
42
441

لواندفسکی : هیچوقت بزرگ ترین مشکل در هامبورگ نبوده است !

لواندفسکی : هیچوقت بزرگ ترین مشکل در هامبورگ نبوده است  !
مصاحبه اختصاصی سایت Bundesliga Fanatic با لواندفسکی : کلاوس میشل کُنِه قول داده بود که 50 میلیون یورو را برای خرید های هامبورگ اختصاص خواهد داد. آن ها چطور می توانند با وجود قانون 50+1در آلمان از این پول استفاده کنند؟ و شما فکر می کنید که آیا هامبورگ می تواند بار دیگر به تیمی قدرتمند و مدعی در چند سال پیش رو تبدیل شود یا نه؟

لواندفسکی: فکر می کنم که پول، هیچوقت بزرگ ترین مشکل در هامبورگ نبوده است. حقیقت این است که چند تن از افراد کله گنده در راس باشگاه هامبورگ قرار دارند که هر کدام دیدگاه های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و باعث به وجود آوردن مشکلات بزرگی در چند دهه اخیر شده اند. به علاوه هامبورگ این وضعیت را تغییر داد اما باشگاه آنچنان که باید و شاید نتوانست انتظارات رسانه ها و هواداران خود را برآورده کند. اگرچه به نظر می رسد نحوه عملکرد هامبورگ به نوعی تغییر کرده است و برونو لابادیا و تیمش فصلی بسیار آرام و جمع و جور را پشت سر گذاشتند.
پولی که قرار بود به باشگاه تزریق شود به دیدی بریستوفر کمک کرد که بازیکنانی نظیر دنیل دیداوی، فیلیپ کوستیچ، آلن هلیلوویچ و بابی وود را جذب کند. این فصل بدون شک نشان می دهد که آیا دایناسور ها می تواند همچنان مسیر مثبتی را که از فصل قبل شروع کرده اند ادامه دهند یا نه و آیا می تواند در نیمه بالای جدول قرار گیرند یا نه؟
در مورد قانون 50+1 در آن گفته شده است که مالکان باشگاه های بوندسلیگایی باید از اعضای خود آن ها باشند ولی چیزی در مورد هدیه یا قرض از حامیان ثروتمند به میان نیامده است.

برچسب‌ها: لواندفسکی مصاحبه هامبورگ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 6

201 استقلال. شهرک1395/05/30

King Of The Sea: خ یا خدا

31 مرداد (12:02)


30 مرداد (23:26)


استقلال. شهرک: بهترم میشیم :) !

30 مرداد (21:30)


King Of The Sea: چه باشگاهه پاکی داریم

30 مرداد (20:56)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi