خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,352

اتفاقات تاسف بار از پشت پرده پیراهن‌های تیم ملی+عکس

اتفاقات تاسف بار از پشت پرده پیراهن‌های تیم ملی+عکس
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این برنامه به صورت صوری وارد معامله با یکی از تولیدی های خیابان منیریه شد و با فیلمبرداری پنهانی، پرده از واقعیات مهمی برداشت.

در گفتگوی عوامل برنامه نود با نماینده تولیدی مشخص شد که پیراهن تیم های پرسپولیس، سایپا، تراکتورسازی و ماشین سازی فقط نام جیووا را یدک می‌شکند. این پیراهن ها در ایران و با کیفیت پایین تولید می‌شوند و به صورت رایگان در اختیار باشگاه های حرفه‌ای فوتبال کشورمان قرار می‌گیرند تا تولیدی مذکور درآمد خوبی از بازار فروش آن به دست بیاورد. نماینده این تولیدی توضیح داد؛ به جز پرسپولیس که هواداران بی شماری دارد و فروش خوبی از این پیراهن ها در بین هواداران پرسپولیس نصیب آن خواهد شد، تیم های صنعتی نیز به خاطر پرسنل زیادشان، بازار فروش مناسبی برای این تولیدی خواهند بود!

جالبتر آنکه به اعتراف این نماینده، اگر بازیکنی به پیراهن ها اعتراض کند زودتر از باشگاه، این تولیدی است که با او برخورد خواهد کرد! مثلا مدیر تولیدی در پاسخ اعتراض علیرضا بیرانوند اورا تهدید به اخراج از پرسپولیس کرده و بنابراین او مجبور شده به پوشیدن پیراهن های بی کیفیت تولید شده در ایران تن دهد!

دلیل این امر هم قراردادی است که باشگاه با تولیدی منعقد کرده و به خاطر همین بازیکنان مجبورند این پیراهن های مثلال ایتالیایی را بپوشند و در این میان نه باشگاه و نه هیچ کس دیگر قبول نخواهد کرد که این پیراهن ها ایرانی است!

ماجرا وقتی جالبتر می‌شود که بنا برادعای نماینده تولیدی، نمایندگی جیووا در خیابان آفریقا هم دراین میان نفع می‌برد!

همچنین در قسمتی از این بخش برنامه نود به مقایسه پیراهن اصلی تیم‌های ملی کره جنوبی و ایران پرداخته شد و کارشناس پوشاک با مقایسه کیفیت دوخت این‌دو پیراهن ثابت کرد پیراهن های تیم ملی ایران در ایتالیا تولید نمی‌شوند!

برچسب‌ها: تیم ملی فوتبال تیم ملی ایران پیراهن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

406 Esteghlalfc1395/05/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi