خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال خوزستان
اتحاد استقلال خوزستان
25
1,150

سرمربی استقلال خوزستان: برای باقی ماندن در کورس رقابت به سه

سرمربی استقلال خوزستان: برای باقی ماندن در کورس رقابت به سه
به گزارش ایرنا سید سیروس پور موسوی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت تهران در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار کرد: در این هفته دومین بازی خانگی خود را پیش رو داریم و بازیکنان تیم برای کسب دومین برد خانگی خود در لیگ مصمم هستند.
وی افزود: با پیروزی برابر نفت تهران می توانیم جایگاه خود را در جدول ارتقاء داده و همچنان یکی از تیم های مدعی لیگ خواهیم بود.
سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: ما گرچه در بازی گذشته برابر سپاهان نتیجه را به این تیم واگذار کردیم اما این نتیجه چیزی از ارزش های تیم ما کم نکرده و می توانیم در بازی پیش رو ، امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.
وی بیان کرد: کادر فنی تیم سه بازی گذشته تیم نفت تهران را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی و به بازیکنان انتقال داده و امید است بتوانیم با حمایت هواداران خود این تیم را با دست خالی راهی خانه کنیم.
پورموسوی همچنین به جذب یک دروازه بان جدید برای تیمش در ادامه مسابقات اشاره کرد و گفت: باتوجه به مصدومیت گودرز داوودی، دو گزینه داخلی و خارجی مد نظر ما است که تا روز یکشنبه هفته آینده در این خصوص تصمیم های لازم را خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: بازیکنان ما در هفته های گذشته با بازی که در میدان ارائه دادند ثابت کردند که به دنبال یک بازی باکیفیت بوده و در این هفته با انگیزه بالا برابر تیم نفت به میدان خواهند رفت.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و نفت تهران از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ساعت 20:30 دقیقه روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
تیم استقلال خوزستان تا کنون با کسب یک پیروزی ، یک تساوی و یک شکست و مجموع چهار امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار گرفته است و تیم نفت تهران نیز با همین شرایط با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده ششم جدول جای دارد.
علی دایی سرمربی تیم نفت تهران به دلیل تاخیر در پرواز این تیم از تهران به اهواز ، نتوانست در این نشست حضور یابد.

برچسب‌ها: استقلال خوزستان سه امتیاز رقابت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

182 Wolverine1395/05/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi