خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آمریکا
اتحاد آمریکا
12
2,104

هدف یورگن کلینزمن در جام جهانی 2018

هدف یورگن کلینزمن در جام جهانی 2018
به گزارش بخش بین الملل ورزش 11، یورگن کلینزمن هدف جا طلبانه ای را برای تیم ملی امریکا ترسیم کرده است. او می خواهد با این تیم تا نیمه نهایی جام جهانی 2018 پیش برود.

کلینزمن در سال 2011 هدایت تیم ملی امریکا را بر عهده گرفت. او سرمربیگری یانکی ها را با فتح جام طلایی کونکاکاف و با شکست رقیب سنتی خود مکزیک آغاز کرد. اما در مرحله یک شانزدهم جام جهانی 2014 برزیل برابر بلژیک شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

اگر چه صعود این تیم تا نیمه نهایی رقابت های کوپا امریکا سنتناریو و شکست برابر آرژانتین به زعم کلینز من نشانه های آینده ی موفق این تیم است.

کلینزمن در گفتگو با CNN گفته است:
-

همه ما آینده درخشان تری برای تیم ملی می خواهیم. همه ما می خواهیم تیم ملی امریکا را به عنوان یکی از تیم های قدرتمند دنیا بشناسانیم. اما این هدف آسان نیست. کافی ست بدانیم چند تیم قدرتمند در جهان وجود دارند.

ما هدف جاه طلبانه ای برای جام جهانی 2018 در نظر گرفته ایم. راه یافتن به نیمه نهایی. و اگر بخواهیم آخرین پله ذهینتمان را روشن کنیم، قهرمانی در جام جهانی نهایت هدف فوتبال امریکا خواهد بود.

رقابت های بسیار بزرگی هستند که کار سختی را طلب می کند. اما اوضاع در مسیر درستی حرکت می کند. هدف ما رقابت کردن است. البته به شرط اینکه در دسترس باشند.

واضح است که فوتبال در امریکا به وجود آمده است. فوتبال یک مسیر اصلی و رسمی ست. فوتبال به عنوان ورزشی بزرگ شناخته می شود. مردم دوستش دارند و کم کم رشد خواهد کرد.

قدم بعدی ما تبدیل شدن به یکی از بهترین تیم های ملی جهان است. این تیم ملی یکی از بهترین تیم هایی ست که در امریکا رشد کرده است. ما می خواهیم چیزهای مختلفی را تجربه کنیم و در جام جهانی تا جایی که امکانش هست به موفقیت برسیم. که برای هر کسی معیاری در دنیا به حساب می آید.

برچسب‌ها: تیم ملی آمریکا آمریکا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

149 Sahand 921395/05/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi