خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آمریکا
اتحاد آمریکا
12
2,104

پیروزی فوتبال امریکا (بانوان)در المپیک ریو

پیروزی فوتبال امریکا (بانوان)در المپیک ریو
حساس ترين بازي مرحله گروهي رقابت هاي فوتبال بانوان در المپيک ريو، ميان دو تيم آمريکا و فرانسه برگزار شد.

شاگردان جيل اليس در حالي به مصاف فرانسه رفتند، که از آنها به عنوان بخت اصلي قهرماني المپيک ياد مي شود. فرانسه اما، با يازده بازيکن طراز اول اروپا، حريف آساني نبود.

در نيمه اول اين ديدار، دو تيم به خلق موقعيت پرداختند اما با درخشش دروازه بان ها، گلي از خط دروازه ها عبور نکرد. هوپ سولو، دروازه بان صاحب نام آمريکايي، با يک شيرجه تماشايي، ضربه امل مجري را دفع و بوحدي، دروازه بان فرانسه، با تکلي به موقع، يک موقعيت تک به تک را مهار کرد.

در نيمه دوم توپ بيشتر در ميانه ميدان در جريان بود، اما فرصت طلبي کارلي لويد، بهترين بازيکن زن دنيا که به تازگي از چنگ مصدوميت رها شده، در دقيقه ۶۱ بازي آمريکا را پيش انداخت.

پس از آن فرانسه به ارسال هاي بلند روي آورد، اما هر چه زد به در بسته خورد، تا هوپ سولو در دويستمين بازي ملي اش، با پنج سيو باز هم کلين شيت کند.

با اين نتيجه، آمريکا شش امتيازي شد و در صدر گروه خود قرار گرفت. فرانسه نيز با سه امتياز به رده دوم سقوط کرد. در اين گروه کلمبيا و نيوزيلند نيز قرار دارند که بدون امتياز، سوم و چهارم اند.

برچسب‌ها: تیم ملی بانوان امریکا المپیک ریو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 1

303 لس آنجلس گلکسی21395/05/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi