خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ماشین‌سازی‌تبریز
اتحاد ماشین‌سازی‌تبریز
54
162

آمادگی ماشین سازان برای دربی

آمادگی ماشین سازان برای دربی
بازیکنان تیم ماشین سازی آخرین تمرین خود را پیش از برگزاری دربی تبریز به انجام رساندند و کاپیتان تیم ملی ایران نیز به مانند روزهای اخیر با سایر بازیکنان به تمرین می پردازد.
ستاره های تیم ماشین سازی تبریز به دنبال این هستند تا با موفقیت در دربی ششمین امتیاز فصل را نصیب تیم شان کنند. ستاره هایی که برخی از آنها در بازی اول این تیم به میدان نرفتند.
آندرانیک تیموریان، کاپیتان تیم ملی پس از بهبودی کامل این روزها در تمرینات تاکتیکی ماشین سازی حضور پیدا می کند و برای بازی دوم آمادگی کامل خود را به دست آورده است.
سیدجلال رافخایی که دورانی با تیم ملوان به عنوان آقای گل لیگ برتر رسیده است پس از جدایی از این تیم برای لیگ شانزدهم به ماشین سازی پیوست تا بازهم بتواند به تکرار گلزنی های خود بپردازد.
پیام صادقیان که برای لیگ شانزدهم به سرزمین پدری خود بازگشت در دیدار اول ماشین سازان به میدان رفت و توانست با عملکرد خوب خود، دو پاس گل ارسال کرد، او به دنبال تکرار موفقیت های خود در تبریز است.
مانوئل دروازه بان اسپانیایی ماشین سازان است تا پس از حضور در لالیگا این بار در ایران و لیگ برتر، برای تبریزی ها به میدان برود. احتمالا او از این هفته و همگام با دربی تبریز بازی های خود را برای تیم جدیدش آغاز کند.

برچسب‌ها: ماشین‌سازی‌تبریز آمادگی ماشین سازان برای دربی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

91 شیرهای نیشابور1395/05/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi