خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد: قرارداد قاسم حدادی‌ فر یک میلیارد

باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد: قرارداد قاسم حدادی‌ فر یک میلیارد
باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در مورد انتشار میزان قرارداد یکی از بازیکنان این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ورزش 11، رقم قرارداد قاسم حدادی‌فر که بیش از یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان عنوان شده است، در شرایطی محقق خواهد شد که این بازیکن بتواند در بیش از 50 درصد بازی‌ها به میدان برود و اکنون که این قضیه تقریباً منتفی است رقم قرارداد حدادی‌فر یک میلیارد تومان خواهد بود.

این سایت خبری در ادامه نوشت:
-
در همین ارتباط باید این نکته را متذکر شد که همان‌طور که یحیی گل‌محمدی نیز متذکر شد یافتن جانشین چنین بازیکنی در حال حاضر در فوتبال ایران امکان‌پذیر نیست و باشگاه ذوب‌آهن که در دو‌سال اخیر با تکیه بر توانمندی این هافبک خود بهترین تیم ایرانی با کسب سه جام و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا بوده است، می‌داند روی چه بازیکنی سرمایه‌گذاری کرده است.
-

ناگفته نماند که قاسم حدادی‌فر که طی دوران فوتبالش هیچ‌گاه پیراهن تیم محبوبش ذوب‌آهن و شهرش را با هیچ پیراهنی عوض نکرد و در هر شرایط مالی یار و همراه باشگاهش بود در این شرایط نیز باشگاه ذوب‌آهن را همراهی خواهد کرد.

همچنین رقم‌ قرارداد بازیکنان ذوب‌آهن به‌صورت شفاف و با آپشن موفقیت در فصل اعلام شده است و با رقم قرارداد برخی باشگاه‌ها که مشخص است برخی از اعداد آن واقعی نیست، سنخیتی ندارد.

برچسب‌ها: حدادی فر ذوب آهن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

187 .p.s.g ذوب آهن1395/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi