خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار هامبورگ
اتحاد هامبورگ
42
441

رقابت برای شماره 11 در هامبورگ

رقابت برای شماره 11 در هامبورگ
در حالیکه شماره های بازیکنان هامبورگ برای فصل جدید تقریبا مشخص شده اما پیوستن فیلیپ کوستیچ معادلات بهم خورد و این بازیکن مایل پیراهن شماره 11 را به تن کند.
فصل گذشته شماره 11 بر تن ایوکا اولیچی بود که پس از پایان قرارداد خود به صورت رایگان به مونیخ 1860 پیوست و تا کنون مشخص نشده که این شماره در اختیار کدام بازیکن قرار می گیرد. طبق شنیده ها فیلیپ کوستیچ قبل از پیوستن به هامبورگ با دیتمار بایرزدورفر مدیر هامبورگ توفق کرده بود که شماره 11 هامبورگ در اختیار او قرار بگیرد. فیلیپ کوستیچ در این باره عنوان می کند:
من از دیدی (دیتمار بایرزدورفر) شماره 11 هامبورگ را در خواست کردم. با اینکه بازیکنان زیادی با این شماره در مشابقات حاضر می شوند و با آن بازی می کنند، اما این شماره تنها شماره محبوب و موردعلاقه من است و این شماره را دوست دارم.

هرچند فیلیپ کوستیچ در دو سال گذشته در اشتوتگارت شماره 18 را بر تن می کرد، اما او در تیمهای خرونینخن هلند و تیم شهر خود اف کی رادنیک فقط شماره 11 را بر تن می کرد. البته جای تعجب ندارد که کوستیچ به این شماره علاقه دارد چون این شماره کلاسیکی برای وینگرهای چپ می باشد. بازیکنان بزرگی مثل گرت بیل، نیمار و یا مارکو رویس هم در تیم هایشان شماره 11 را در اختیار دارند وبا این شماره در میادین حاضر می شوند. در سوی دیگر میشائیل گریگوریتش قرار دارد که فصل گذشته شماره 23 را بر تن میکرد و در فصل جدید و پس از انتخاب شماره جدید این شماره در اختیار آلن هلیلوویچ که به تازگی از بارسلونا خریداری شده قرار گرفت. گریگوریتش درباره شماره مورد علاقه خود اینچنین می گوید:
من از بچگی با این شماره فوتبال را آغاز کردم. این شماره،شماره مخصوصی برای من است.
با این اوضاع کوستیچ می تواند با این وضع کنار بیاید؛ شماره های 12 ،13 ، 15 و 16 در حال حاضر در اختیار هیچ بازیکنی قرار ندارد و ستاره جدید دایناسورها می تواند یکی از این شماره ها را انتخاب کند. با این وجود باید تا دیدار عصر هامبورگ در مقابل بوخودم صبر کرد و دید که کدام بازیکن شماره مورد علاقه خود را بر تن می کند.

برچسب‌ها: هامبورگ رقابت فیلیپ کوستیچ دیتمار بایرزدوفر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

189 استقلال. شهرک1395/05/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi