خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,346

وکیل طارمی:فسخ ماقانونی است ازشکایت ریزه اسپوراستقبال میکنیم

وکیل طارمی:فسخ ماقانونی است ازشکایت ریزه اسپوراستقبال میکنیم
وبسایت رسمی برنامه نود - وکیل مهدی طارمی گفت: هواداران مطمئن باشند که فسخ قرارداد طارمی و انتقالش به پرسپولیس کاملا قانونی بوده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از کاپ، بعد از مطرح شدن بحث شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از مهدی طارمی، در تماسی با وکیل وی آخرین وضعیت مهاجم پرسپولیس را جویا شدیم.

صمد ابراهیمی درباره شکایت باشگاه ریزه اسپور از مهدی طارمی اظهار داشت: ما استقبال می کنیم. هر کس می تواند ادعایی داشته باشد و حقشان است که هر اقدامی انجام دهند. اگر این کار را انجام دهند شفاف سازی خواهد شد.

وی درباره سکوت مهدی طارمی در این باره خاطرنشان کرد: مهدی از مسائل حقوقی هیچ اطلاع و سر رشته ای ندارد و به همین دلیل صحبت نمی کند.

وکیل مهدی طارمی در ادامه خاطرنشان کرد: هواداران نگران نباشند. انتقال مهدی طارمی به پرسپولیس کاملا قانونی بوده است. نمی دانم ادعای باشگاه ریزه اسپور چیست و حتی نمی دانم اصلا شکایت کرده اند یا نه. با این حال هر کسی که فکر می کند حقش ضایع می شده می تواند شکایت کند. ما هم از خودمان دفاع خواهیم کرد.

وی درباره وجود بندهای خاص در قرارداد مهدی طارمی با ریزه اسپور اذعان داشت: نمی توانم درباره بندها صحبت کنیم چون همین ها دفاعیات ما خواهد بود.

وکیل مهدی طارمی در ادامه تصریح کرد: ما دو اصطلاح در حقوق داریم. فسخ و اقاله. اقاله یعنی توافق. یعنی دو طرف موافق هستند و این معنی اش فسخ نیست. اگر یک طرف این کار را انجام دهد؛ می شود فسخ که ما هم همین کار را کردیم.

ابراهیمی در پایان گفت: هواداران مطمئن باشند که فسخ قرارداد طارمی و انتقالش به پرسپولیس کاملا قانونی بوده است اما طبق قانون فیفا بازیکنانی که فسخ می کنند و به باشگاه دیگری می روند و این انتقال با تخلف همراه بوده باعث می شود بازیکن مورد نظر ۴ ماه محروم شود.

برچسب‌ها: پرسپولیس ریزه اسپور طارمی شکایت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

56 4

520 Red Army771395/04/29

ذوب اهن هصفهان: اخه بمیری که چی فلک زده. هر چی هم از جدول اعداد به شما اضافه بشه ادم نمیشین.خ

1 مرداد (14:25)


خخخخخخخخخخخخخهه: 9 ساله قهرمان نشدین بمیرم براتون

30 تیر (11:25)


Perspolis.666.: تو زمین بازی که هفت ساله مارو نبردن دارن حاشیه میسازن،با حمایت داوری و فدراسیون دلال و مافیایی بازم از پرسپولیس میبازن مثل همیشه،

30 تیر (02:10)


شوالیه های فارس: بی خودمیکنندشکایت میکنن.

29 تیر (17:27)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi