خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

گزارش: بارسلونا و تابستانی طولانی و پرماجرا

گزارش: بارسلونا و تابستانی طولانی و پرماجرا
تابستان امسال بارسلونا برخلاف سال گذشته طولانی و پرماجرا خواهد بود و تا روز آخر نقل و انتقالات می توان منتظر سورپرایز و حتی سورپرایزهایی بود.
به گزارش "ورزش سه"، روبرت فرناندز(مدیر ورزشی بارسا) دو روز پیش خیلی واضح توضیح داد که در چند هفته اخیر بودند مهاجمانی که به پیشنهاد بارسا پاسخ منفی دادند. برخی قیمت بالایی برای خود متصور بودند و برخی نیز حاضر نبودند روی نیمکت نشسته و در سایه مسی، نیمار و سوارز قرار بگیرند اما انریکه و کادر مدیریت ورزشی بارسلونا خیلی خوب می دانند که در فصلی که می آید، با معضلی به نام خستگی مثلث MSN روبرو خواهند بود.
این مساله می تواند هم به نفع بارسا باشد هم به ضرر بارسا. استفاده بیشتر از بازیکنان جانشین می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس آنها شده و MSN را نیز تازه نفس تر نگاه دارد و از سوی دیگر ممکن است این ریسک جواب نداده و بارسا در غیاب سه مهاجم اصلی خود در غلبه بر تیم های مقابل دچار دردسر شود.
آنچه مسلم است اینکه بنا بر گفته روبرت فرناندز، بارسلونا در جذب یک مهاجم تراز اول و نزدیک به MSN دچار مشکل شده است.
به روبرت بابت این صداقت بیانش باید تبریک گفت اما در باشگاه بارسلونا بر این عقیده اند که جذب این مهاجم نباید خیلی به درازا بکشد. تنها بازیکنی که از او نزدیک به بارسلونا یاد شده، لوسیانو ویه تو است که البته فعلا در تمرینات اتلتیکو و زیر نظر سیمئونه قرار دارد. هرچند در ویکی پدیا ویه تو را بازیکن جدید بارسا معرفی کرده اند اما هنوز در مورد او چیزی قطعی به نظر نمی رسد.

نیمار از فردا به تمرینات تیم المپیک برزیل اضافه خواهد شد و به طور حتم در بازی های پیش فصل، سوپرکاپ اسپانیا و حتی یکی دو بازی اول بارسا در لالیگا نمی توان روی او حساب باز کرد. در حال حاضر نیمار یک جای خالی در بارسا ایجاد کرده که هنوز پرنشده و شاید کسی هم نتواند آن را پر کند.
آلبرت سولر، (از مدیران ارشد بارسا) روز گذشته با گفتن اینکه تابستان امسال برای بارسا طولانی تر از همیشه خواهد بود، همه را سورپرایز کرد. این بدین معناست که نقل و انتقالات برای بارسلونا پس از جذب مهاجم چهارم تمام نخواهد شد.
طبق گفته های سولر، تا زمانی که مدیریت ورزشی باشگاه، فرصت جذب مهره های خوب در بازار را داشته باشد، حتی تا روز آخر نقل و انتقالات نیز ممکن است چهره ای جدید به بارسلونا بیاید. بازیکن یا بازیکنانی که بتوانند مجموعه بارسلونا را متوازن تر و قدرتمندتر از گذشته کنند.
از آندره گومز، ستاره پرتغالی والنسیا به عنوان یکی از گزینه های خرید بارسا یاد شده اما باید اذعان داشت که او در فهرست خرید باشگاه جایی ندارد مگر اینکه والنسیا او را در فهرست فروش بگذارد که چنین امری بعید به نظر می رسد. تابستانی طولانی برای بارسا همچنین پاسخ بود برای کسانی که معتقدند مجموعه فعلی بارسا نیاز به تغییر چندانی ندارد و می تواند فصل آتی با دارایی های فعلی برای سه گانه بجنگد.

در بارسلونا تنها شاهد ورود بازیکنان جدید نخواهیم بود. درهای خروج ممکن است به روی چند بازیکن گشوده شوند. یکی از آنها کلودیو براوو است که پیشنهادات خوبی برای او رسیده و این احتمال وجود دارد که او به تیمی دیگر(احتمالا سیتی) منتقل شود.
وضعیت آردا توران که فصلی ناامیدکننده را پشت سر گذاشت و در یورو 2016 نیز روند منفی او حتی با تیم ملی ترکیه نیز ادامه داشت نامشخص است. احتمال جدایی او بالا پیش بینی می شود. توماس فرمالن و آدریانو نیز بسیار نزدیک به درهای خروجی هستند. به اینها انتقال قرضی یا دائمی آلن هلیلوویچ را نیز اضافه کنید و نیز تصمیم در مورد آینده سرجی سامپر. تا به امروز نیز دنیس سوارز، لوکاس دینیه و ساموئل اومتیتی به جمع آبی اناری ها اضافه شده اند.
تابستان برای بارسا بیش از آنچه تصور می شد طولانی و پرماجرا خواهد بود اما از شواهد پیداست که نباید منتظر سورپرایز آنچنانی در ترکیب 11 نفره این تیم باشیم و تنها چهره نیمکت آبی اناری ها دگرگون خواهد شد.

برچسب‌ها: بارسلونا توران آندره گومز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

32 1

312 نفت نفتک1395/04/28

Turk Boy: ویه تو اصلا در حد بارسا نیست چ برسه به این که بهش گفت بازیکن تراز اول.امیدوارم بتونن بازیکنای خوبیو بگیرن

29 تیر (10:20)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi