خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

سفر مدیرورزشی بارسا به‌برزیل برای جذب2ستاره

سفر مدیرورزشی بارسا به‌برزیل برای جذب2ستاره
اسپورت و موندودپورتیوو امروز خبر دادند که روبرت فرناندز، روز گذشته همراه با آندره کاری(استعدادیاب بارسا) در برزیل، از نزدیک تماشاگر دیدار سانتوس و پونته پرتا بود.
هدف مدیر ورزشی بارسلونا از این سفر و تماشای بازی سانتوس، زیر نظر گرفتن لوکاس لیما، هافبک 26 ساله سانتوس و نیز گابریل باربوسا بود. لیما در کوپا امه ریکا، یکی از بازیکنان تیم ملی برزیل بود.
به ادعای رسانه های کاتالونیا، بارسلونا مدت هاست که لیما را زیر نظر داد و فرناندز احتمالا در این سفر، مذاکراتی با سانتوس برای جذب این بازیکن خواهد داشت. بارسلونا تا بدینجا دو خرید در فاز دفاعی(دینیه و اومتیتی) و یک خرید در فاز حمله داشته است(دنیس).
لیما پس از پیروزی 3-1 تیمش و در حالیکه از حضور نمایندگان بارسا در ورزشگاه اطلاع داشت به خبرنگاران گفت:" از توجه بارسلونا به خودم متشکرم. خوشحالم که برای تماشای بازی من به اینجا آمده اند. تلاش زیادی در این بازی به خرج دادم و خوشحالم که در نهایت پیروز شدیم و مهم هم همین بود. سعی کردم مثل همیشه بهترین بازی خودم را ارائه دهم."
دیگر بازیکن مد نظر بارسلونا گابریل باربوسا ملقب به گابی گل است که شب گذشته زننده یکی از گل های سانتوس بود. طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا در معامله با سانتوس برای جذب نیمار در سال 2013، حق خرید گابی گل 19 ساله را برای خود محفوظ نگاه داشته است.
لازم به ذکر است که لیما یکی از دوستان صمیمی نیمار است.

برچسب‌ها: بارسلونا گابریل باربوسا لیما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

159 نفت نفتک1395/04/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi