خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,273

ویسی :ما سپاهانیم و حالا حالا ها قهرمانیم!

ویسی :ما سپاهانیم و حالا حالا ها قهرمانیم!
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از صدای سپاهان، عبدالله ویسی درباره شرایط تیمش در نقل و انتقالات و تمرین اظهار داشت: در شرایط نقل و انتقالات ما کارمان را به نحو احسن انجام دادیم. با بازیکنان مدنظر صحبت کردیم و توانستیم با آنها قرارداد ببندیم.

ویسی ادامه داد: روند خیلی خوبی را در نقل و انتقالات در پیش گرفته بودیم. یکی، دو بازیکن می‌خواستیم بگیریم که متأسفانه نشد. اگر توانستیم این کار را انجام می دهیم اگر نه با همین بازیکنان که گرفتیم لیگ را شروع می کنیم تا ببینیم اوضاع ما چطور می شود.

وی افزود: ما نتوانستیم بازی دوستانه زیادی انجام دهیم. به خاطر حرمت شهدا و اینکه ما را به جام شهدا دعوت کردند ما به این تورنمنت می رویم. 2 بازی انجام می دهیم و اگر توانستیم بازی سوم را هم انجام می دهیم. اگر نه، به تهران بر می گردیم و تست پزشکی را انجام خواهیم داد و به اصفهان بر می گردیم و آماده شروع لیگ می شویم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: ما یک بازی دیگر در اصفهان و در زمین خودمان انجام می دهیم. اگر بتوانیم در فولادشهر بازی می کنیم یا در نقش جهان که با شرایط آشنا شویم.

ویسی درباره بازگشت محرم نویدکیا به تمرینات تیمش گفت: هم پیشکسوتان برای ما قابل احترام هستند و هم محرم اینجا زحمت کشیده و برای ما قابل احترام است. ما می خواستیم مردم اصفهان را خوشحال کنیم. محرم طرفدارانی اینجا داشت و مردم دوستش داشتند. عده ای هم مخالف بودند. ولی ما این کار را انجام دادیم که همه با هم همبستگی ایجاد کنیم و اتحاد پیدا کنیم که بتوانیم سپاهان را سربلند کنیم. هم پیشکسوتان گام بسیار بزرگی برداشتند که من از آنها تشکر می کنم. هم محرم از موضع خود کوتاه آمد. امیدوارم که همه با هم دست به دست یکدیگر دهیم که یک سپاهان بسیار قوی و قابل تقدیر راهی لیگ کنیم و مردم را خوشحال کنیم.
وی در پایان گفت: ما سپاهانیم و حالا حالا ها قهرمانیم!

برچسب‌ها: سپاهان عبدالله ویسی حالا حالا قهرمانیم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

193 ّّf C Jey1395/04/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi