خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,124

رابرت فرناندز: ساندرو می تواند بارسلونا را ترک کند

رابرت فرناندز: ساندرو می تواند بارسلونا را ترک کند
رابرت فرناندز مدیر فنی باشگاه بارسلونا تایید کرد که تاتنهام و نیوکاسل پیشنهاداتی را برای ساندرو در تابستان گذشته ارسال کرده بودند اما ساندرو درنهایت موافقت کرد تا برای یک فصل دیگر در بارسلونا بماند.
ساندرو رامیرز که هم اکنون یکی از گزینه های خروج تابستانی بارسلونا نام برده می شود، در تابستان گذشته از دو باشگاه انگلیسی تاتنهام و نیوکاسل پیشنهاداتی داشت اما رابرت فرناندز باتوجه به محرومیت نقل و انتقالاتی بارسلونا با صحبت هایی که با ساندرو انجام داد، توانست او را برای ماندن در بارسلونا متقاعد کند، ماجرایی که فرناندز آن را تایید کرد.
فرناندز همچنین بیان کرد که باشگاه بارسلونا هیچ تصمیمی برای گسترش قرارداد او ندارد و ساندرو می تواند در تابستان بارسلونا را ترک نماید. او در این خصوص گفت:
"ساندرو در تابستان گذشته پیشنهاد هایی برای ترک بارسلونا داشت. ما نیز پیشنهاد ها را بررسی کردیم اما نمی توانستیم با خروج او بازیکنی را جذب کنیم. او تلاش زیادی برای ماندن در بارسلونا کرد و ما قدر دان زحمت های او هستیم. ما از او به دلیل رفتار بسیار عالی ای که نشان داد بسیار سپاسگذاریم. در قرارداد او روز 1 می به عنوان آخرین روز گشترش قرارداد او برای یک فصل بیشتر ذکر شده بود ولی بابت کاری که او برای بارسلونا در تابستان گذشته انجام داده بود، ما تصمیم گرفتیم تا درهای باشگاه را جهت ترک بارسلونا به روی او باز بگذاریم."
مارک بارترا، ورمالن و آدریانو نیز از دیگر گزینه های جدی خروج از بارسلونا در تابستان پیش رو می باشند.

برچسب‌ها: ساندرو بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

229 Eby Barsa1395/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi