خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

با ناراحتی رئال، احتمال فروش رودریگز قوت گرفت.

با ناراحتی رئال، احتمال فروش رودریگز قوت گرفت.
جیمز رودریگز پس از یک فصل کابوس وار در رئال مادرید که جایگاه ثابتش را از دست داد و به یک نیمکت نشین تبدیل شد، به کوپا آمریکا رفت تا تیم ملی کلمبیا را همراهی کند. او در اولین بازی کلمبیا دچار مصدومیت از ناحیه شانه چپ شد، اما به کمک فیزیوتراپ ها توانست تا پایان تورنمنت برای کلمبیا به میدان برود.

پزشکان رئال به وی توصیه کرده بودند که پس از اتمام کوپا آمریکا، برای بهبودی کامل شانه مصدومش، اقدام به جراحی کند اما او با این مساله مخالفت کرد و راهی تعطیلات شد.

موضوعی که خشم مسئولان رئال را به دنبال داشته و این سرپیچی باعث شده تا آنها به فروش رودریگز جدی تر از همیشه فکر کنند؛ به خصوص اینکه زیدان نیز در فصلی که گذشت، از شرایط او رضایت چندانی نداشت.

کاری که جیمز انجام داد مشابه کاری بود که کاکا پس از جام جهانی 2010 انجام داد و به جای جراحی، ترجیح داد با فیزیوتراپی مشکل مصدومیتش را حل کند. این مساله در تمام طول فصل 2010-2011 باعث افت کیفی ستاره برزیلی سابق رئال شد.

برچسب‌ها: جیمز رودریگز مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

245 ایران سی اف1395/04/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi