خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

دژاگه پیشتاز؛ آزمون و جهانبخش در تعقیب

دژاگه پیشتاز؛ آزمون و جهانبخش در تعقیب
به نقل از روزنامه خبرورزشی، با قطعی شدن فروش سردار آزمون به باشگاه روستوف می توان مهاجم اول تیم ملی را دومین بازیکن گران قیمت حال حاضر فوتبال ایران در بازارهای بین المللی قلمداد کرد تا او از هم تیمی خود در جوانان و امید پیشی بگیرد. گرچه هر دو این بازیکنان در حال حاضر پشت سر اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران و قرارداد گران قیمتش با باشگاه العربی قرار دارند، قراردادی که در حال فسخ شدن است.

انتقال سردار از روبین کازان به روستوف بهانه ای شد تا نگاهی بیاندازیم به گران ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران در باشگاه های خارجی از جمله اروپا و حاشیه خلیج فارس. گرچه با وجود این ارقام هنوز فاصله زیادی میان استعدادهای ناب ایرانی با هم نسل های خود در کشورهای شرق آسیا وجود دارد اما با این وجود این رشد می تواند نشانه خوبی باشد برای فوتبال در حالت سکون ایران در بازارهای بین المللی.

1-اشکان دژاگه (العربی قطر)

این درست که باشگاه قطری و همچنین رسانه های این کشور از قرار گرفتن نام کاپیتان تیم ملی ایران در بین نفرات مازاد العربی خبرمی دهند اما با قراردادی که طبق قانون تا دو سال آینده اعتبار دارد اشکان دژآگه با رقمی در حدود 3.8 میلیون یورو همچنان در صدر گران ترین بازیکنان ایرانی حاضر در بازار بین المللی قرار دارد. بازیکنی که سابقه بازی در بوندس لیگا و لیگ برتر جزیره را در کارنامه دارد مسلما اگر بخواهد از العربی جدا و به تیم جدیدی منتقل شود با توجه به سابقه اش همچنان قرارداد گران قیمتی خواهد بست تا همچنان جایگاهش را حفظ کند.2-سردار آزمون(روستوف روسیه)

سردار کشمکش های فراوانی با باشگاه روبین کازان داشت چون هنوز یک سال دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده بود و مدیران کازان هم روی او برچسبی چهار میلیون یورویی برای فروش چسبانده بودند. روستوف با حفظ قربان بردی اف کاشف این مهاجم ایرانی در فوتبال روسیه به هر نحوی بود توانست در مذاکراتی پیشرفته رضایت روبین را با پرداختی معادل 2.8 میلیون یورو جلب و آزمون را با قراردادی دائم برای سه سال به خدمت بگیرد. رسانه های روسی در حالی از نهایی شدن این انتقال خبر می دهند که هنوز دو باشگاه رقم مطرح شده را تایید یا تکذیب نکردند گرچه خود آزمون وقتی با این سئوال روبرو شد که گران ترین بازیکنان حال حاضر ایران چه کسانی هستند با بیان این که بعد از اشکان او دومین نفر است به این رقم صحه گذاشت.3-علیرضا جهانبخش (آلکمار هلند)

کاپیتان تیم های ملی جوانان و امید ایران در سومین فصل از حضورش در فوتبال اروپا و هلند با درخششی که در تیم نایمخن داشت با قراردادی معادل دو میلیون یورو راهی شهر آلکمار شد تا پیراهن این تیم مطرح و پرطرفدار هلند را برتن کند. جهانبخش حالا در دومین سال قراردادش با این باشگاه یکی از کلیدی ترین بازیکنان قلمداد می شود و آلکماری ها امیدوار هستند با درخشش وینگر ایرانی خود بتوانند در این فصل هلند و همچنین یورو لیگ به بالاترین سطح ممکن برسند شاید به همین خاطر هم بود که جلوی پیشنهادات وسوسه کننده برای ستاره های خود از جمله جهانبخش و یانسن ایستادگی کردند تا تیمی قدرتمند را روانه فصل جدید کنند. البته جهانبخش که در حال حاضر از قرارداد مالی خوبی سود می برد می تواند امیدوار باشد به زودی با قراردادی سنگین تر سر از باشگاهی بزرگ در لیگی معتبرتر دربیاورد.
4- کریم انصاری فرد (پانیونیوس یونان)

بعد از فوتبال اسپانیا برای این که بتواند بیشتر قابلیت هایش را به رخ بکشد چاره ای نداشت تا به لیگ یونان نقل مکان کرده و پیراهن پانیونیوس را برتن کند. انتقالی که به سود او تمام شد چون با روشن شدن موتور گلزنی هایش دوباره نامش بر سر زبان ها افتاد و مشتریان سرشناس تری در خود یونان پیدا کرد گرچه با رقمی که باشگاه برای فروش او در نظر گرفت باشگاه های مثل پائوک و آ ا ک آتن پاپس کشیدند تا بعد از اتمام قرارداد فعلی انصاری فرد مهاجم گلزن ایرانی را به چنگ بیاورند. با رقم 1.5 میلیون یورویی انصاری فرد می توان او را چهارمین بازیکن گران قیمت حال حاضر ایران در دنیا نامید.

برچسب‌ها: دژاگه جهانبخش آزمون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

37 2

342 صبای تهران1395/04/19

21 تیر (00:21)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi