خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

حذف مدافع عنوان قهرمانی از یورو 2016

حذف مدافع عنوان قهرمانی از یورو 2016
در این دیدار که دوشنبه شب در ورزشگاه سنت دنیس پاریس فرانسه برگزار شد، تیم ملی ایتالیا با دو گل از سد اسپانیا گذشت و گام به مرحله یک چهارم پایانی گذاشت.
گل های این دیدار را جورجیو کیه لینی در دقیقه 33 و گرازیانو پله در دقیقه 1+90 برای تیم ایتالیا گلزنی کردند.
ایتالیایی ها بر خلاف تصور ، شروع توفانی مقابل مدافع عنوان قهرمانی داشتند، شاگردان آنتونیو کونته سرمربی ایتالیا با دفاع در یک سوم خط میانی اسپانیا، اجازه بازیسازی را به هافبک های خلاق حریف ندادند.
لاجوردی پوشان ایتالیا با استفاده از اشتباهات فاحش مدافعان اسپانیا،‌ بارها در نیمه نخست دروازه حریف را تهدید کردند و در دقیقه 33 بر روی یک ضربه ایستگاهی و دفع ناقص سنگربان حریف به گل رسیدند تا با پیروزی به رختکن بروند.
ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در نیمه دوم تغییراتی را در ترکیب این تیم به وجود آورد تا مدافع عنوان قهرمانی بتواند نتیجه بازی را به تساوی بکشاند.
بازیکنان اسپانیا در نیمه دوم با دوندگی بسیار کنترل میانه میدان را در دست گرفتند و حملاتی را بر روی دروازه ایتالیا طراحی کردند اما درخشش جیان لویجی بوفون سنگربان حریف مانع از گلزنی شاگردان دل بوسکه شد.
تیم ایتالیا در وقت های اضافی بر روی یک ضد حمله به دومین گل خود دست یافت تا ایتالیا به جمع هشت تیم برتر قاره سبز صعود کند.
تیم ملی فوتبال ایتالیا در مرحله یک چهارم پایانی یورو 2016 روز 12 تیرماه به مصاف تیم ملی آلمان (قهرمان جهان) می رود.

برچسب‌ها: ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی اسپانیا آلمان یورو 2016

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

50 0

341 جبهه اصولگرایان1395/04/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi