خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

ادینیو: تراکتورسازی با این بازیکنان باید قهرمان شود

ادینیو: تراکتورسازی با این بازیکنان باید قهرمان شود
به گزارش "ورزش سه" ،لوسیانو ادینیو به تسنیم گفت: در مورد پیوستن به تراکتورسازی و زمان حضورش در تمرینات این تیم گفت: واقعا خوشحالم چون خاطرات بسیار خوبی از بازی در تراکتورسازی و زندگی در شهر تبریز دارم. وقتی این پیشنهاد رسید بدون اینکه زیاد فکر کنم قبول کردم تا دوباره به تبریز برگردم. این هفته به تبریز می‌آیم تا در تمرینات شرکت کنم.

او درباره اینکه چرا در فوتبال قطر روزهای خوبی نداشت خاطرنشان کرد: آنجا همه چیز طبق خواسته من پیش نرفت و شاید مهمترین موضوع، بحث مالی بود که برایم راضی‌کننده بود. در مورد پُست بازی‌ام در السیلیه خیلی اذیت شدم و تفکرات سرمربی تونسی السیلیه برایم مشکل‌ساز شد.گاهی اوقات با یک مهاجم بازی می‌کردیم که من فوروارد نوک بودم و حمایت نمی‌شدم و گاهی اوقات هم به عنوان مهاجم چپ یا راست بازی می‌کردم که با توجه به سبک بازی تیم، از دروازه حریف دور بودم.

ادینیو در پاسخ به این سؤال که آیا خبر دارد چه بازیکنانی به تراکتورسازی اضافه شده‌اند اظهار داشت: از طریق دوستانم در ایران و همچنین مدیر برنامه‌هایم متوجه شدم که چه بازیکنان با کیفیتی به تراکتورسازی آمده‌اند. این تیم با این بازیکنان که جذب کرده باید قهرمان شود. تراکتورسازی پتانسیل بالایی دارد خصوصا اینکه مربی با تجربه‌ای هم دارد. خوشحالم که یک بار دیگر با قلعه‌نویی کار خواهم کرد.

بازیکن تراکتورسازی در مورد اینکه آیا باز هم به آقای گلی فکر می‌کند گفت: آن سالی که این عنوان را به دست آوردم، گفتم کاش آقای گل نمی‌شدم ولی تراکتورسازی قهرمان می‌شد. حالا هم می گویم که قهرمان شدن تراکتورسازی از آقای گل شدن من خیلی مهم‌تر است.

برچسب‌ها: لوسیانو ادینهو تراکتور سازی تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

35 0

365 ترختورر1395/04/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi