خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

آغاز مذاکرات اتلتیکو برای جذب ستاره دورتموند

آغاز مذاکرات اتلتیکو برای جذب ستاره دورتموند
به گزارش "ورزش سه"، وقتی پنالتی رونالدو در فینال لیگ قهرمانان به گل تبدیل شد، رویاهای سیمئونه برای کسب عنوان قهرمانی اروپا با اتلتیکو نیز رنگ باخت. او در پایان آن مسابقه با تردید از ادامه حضورش در اتلتی سخن گفت اما اصرارهای هواداران و مدیران اتلتیکو در نهایت سبب شد تا ال چولو تصمیم بگیرد یک فصل دیگر نیز در اتلتیکو باقی بماند. او البته برای مدیران باشگاه شرط گذاشته است که باید در بازار نقل و انتقالات، خریدهای بزرگی داشته باشند.
یکی از مهمترین اهداف سیمئونه، خرید مهاجم طراز اول است و برای این منظور نگاه ویژه ای به بازگرداندن دیگو کاستا از چلسی دارد که تقریبا امکانش بسیار اندک است؛ به همین دلیل او روی اوبامیانگ به جمع بندی نهایی رسیده و درخواست جذب مهاجم گابنی دورتموند را داده است.

آ اس در همین رابطه امروز ادعا کرد که مذاکرات اولیه با پدر و نیز ایجنت اوبامیانگ(دامیانی) صورت گرفته است. اوبامیانگ که بارها از علاقه اش به رئال سخن گفته، فصل گذشته بهترین گلزن دورتموند بود و البته همواره نیز اتلتیکو را تحسین کرده است. باید دید در نهایت مدیران دورتموند راضی به از دست دادن بهترین مهاجمشان خواهند شد یا خیر.

برچسب‌ها: اوبامیانگ نقل و انتقالات اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

168 یارولایت1395/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi